توسعه و ترویج فرهنگ جوانمردی و از خودگذشتگی در بین جوانان و نوجوانان از جمله اهدای این بازوبند قهرمانی اعلام شد.
کد خبر: ۵۹۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ 19 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، مدیر یک مرکز فرهنگی ورزشی در این مراسم گفت: در کنار کارهای ورزشی در این آکادمی انجام کارهای فرهنگی نیر در دستور کا خود قرار دادیم که طراحی این بازوبند و اهدای آن به خانواده شهدا، مسئولین خدوم و ورزشکاران برتر اخلاقی یکی از کارهای این آکادمی بوده که قصد داریم یک بازوبند ویژه طراحی و در آینده نزدیک به مقام معظم رهبری اعطا نماییم.
وی افزود: در دو سال گذشته ضمن کسب عناوین مختلف برتر کشوری در رشته های مختلف ورزشی، عنوان باشگاه برتر در حوزه فرهنگی را هم کسب کردیم که این امر مسئولیت ما را نیز سنگین کرده و قطعا برنامه های فرهنگی بهتر و بزرگتر از گذشته داریم.
در این مراسم سردار کاکاوند فرمانده نیروی انتظامی استان از برنامه ها و تلاش های این مرکز در فرهنگ سازی تقدیر و تشکر کرد و ابرازامیدواری کرد: شاهد بیشتر این برنامه ها از سوی باشگاه ها در جامعه باشیم تا فرهنگ جوانمری و از خودگذشتگی در بین جوانان و نوجوانان ترویج داده شود.
در این مراسم که معاونین فرماندهی نیروی انتظامی هم حضور داشتند، ضمن اعطاء بازوبند به فرمانده نیروی انتظامی استان، لوح این بازوبند به امضاء سردار کاکاوند رسید.

 

 

 

//خبرگزاری صداوسیمای یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار