رئیس هیئت اسکواش استان یزد از احداث نخستین مجتمع بین المللی اسکواش کشور در یزد خبرداد.
کد خبر: ۵۹۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 18 April 2018

 رئیس هیئت اسکواش استان یزد گفت: از ابتدا کار را با تمرکز بر روی سنین پایه آغاز و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته برروی نونهالان زیر ۹ سال سرمایه گذاری کردیم و ثمره این سرمایه گذاری حضور قدرتمند امروزه تیم‌های یزدی در لیگ برتر کشور است.

 علی نگهی افزود:البته بهره مندی از مربیان با دانش و متبحر و همچنین برگزاری اردو‌های دوستانه در مقاطع مختلف با استان‌هایی که در این ورزش موفق بودند نیز در این موفقیت بی تاثیر نبوده است.

وی از قرار گرفتن اسکواش یزد در بین ۵ استان برتر کشور خبر داد و گفت: در مجمع عمومی سالیانه کشور از دست داورزنی معاون وزیر ورزش لوح تقدیر دریافت کردیم و در ارزیابی‌های کشوری نیز در رده‌های قهرمانی و همگانی در جایگاه سوم کشور قرار داریم.

نگهی ادامه داد: دو تیم آقایان  در رده‌های بالای لیگ جای دارند و تلاش می‌کنیم تا در پایان مسابقات تیم ،الیور، که در حال حاضر در صدر جدول قرار گرفته بتواند مسابقات را با صدر نشینی با قرار گرفتن در جایگاه سوم یا چهارم به پایان ببرند.

   رئیس هیئت اسکواش استان یزد گفت:با حمایت مسئولان ورزش در دولت دهم و یازدهم وضعیت خوبی از نظر امکانات و تجهیزات در استان وجود دارد به گونه‌ای که از نظر سالن بازی نسبت به استان‌های دیگر کشور وضعیت بسیار خوبی داریم و در حال حاضر دو سالن در مجموعه شهید صدوقی با ۵ زمین بازی اسکواش کورت ،court و یک سالن در مجموعه کوثر با ۴ کورت برای فعالیت در این ورزش وجود دارد ضمن اینکه در حدود ۸ سال است که در حال ساخت اولین مجتمع بین المللی اسکوواش کشور در یزد هستیم و تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نگهی بهترین زمان برای انجام حرفه‌ای این ورزش را در سنین زیر ۹ سال دانست و اذعان داشت: فعالیت حرفه‌ای در این رشته علاوه بر علاقه مندی به یک سری فاکتور‌های دیگری نیز نیازمند است که علاقه‌مندان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مقدماتی بر اساس معیار‌های علمی این ورزش انتخاب شده و بر روی آن‌ها سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار