استاندار یزد مطرح کرد؛
استاندار یزد گفت: سازمان ملی استاندارد از دستگاه‌های حاکمیتی اثرگذار در تحقق حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۵۹۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 17 April 2018

محمود زمانی قمی در جلسه شورای استاندارد استان یزد که با حضور نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد، اظهار داشت: میراث فرهنگی، محیط زیست و استاندارد از سازمان‌هایی هستند که حوزه کاری آنها کاملا حاکمیتی است، بنابراین به طور مستقیم زیر نظر رئیس جمهور فعالیت می کنند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در تکمیل شعارهای متعددی که هر سال اعلام شد و با ره‌نشان‌ها، سیاست‌ها و مسیر مشخص را مشخص می‌کردند، امسال را به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی تعیین کردند که نقش برخی دستگاه در تحقق این شعار بسیار بارز و حائز اهمیت است.

زمانی قمی عنوان کرد: سازمان ملی استاندارد از دستگاه‌های حاکمیتی اثرگذار در تحقق حمایت از کالای ایرانی است.

استاندار یزد بیان کرد: همه کشورهای پیشرفته دنیا، ارائه کالاهای با کیفیت را بزرگترین افتخار خود می‌دانند و کشور ما نیز باید به سمتی برود که با کیفی‌سازی تولیدات داخلی، بتواند به برندهای خود در سراسر جهان افتخار کند.

زمانی قمی با تاکید بر اینکه کیفیت باید با استانداردهای جهانی مطابق باشد تا در بازارهای جهانی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نقش سازمان ملی استاندارد در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و در واقع از حیثیت کالاهای داخلی دفاع می‌کند.

وی تاکید کرد: همه باید برای تحقق سیاست و شعار سال تلاش کنیم و برای تحقق آن، استانداردها را حفظ کنیم و به سمت کیفیت بخشیدن به محصولات ایرانی برویم.

زمانی قمی اظهار امیدواری کرد: با تدوین استانداردهای قابل قبول در سراسر جهان و تلاش در مسیر شناسایی واحدهایی که محصولات آنها از استانداردهای لازم برخوردار نیست و به مسیر صادرات نیز وارد شده‌اند، بتوانیم حمایتی جدی و واقعی و مستمر از کالای ایرانی در سطح جهان داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار