دبیر نخستین جشنواره عکس یزد «شهر زیبای من» گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره«شهر زیبای من» تا 31 فروردین تمدید شد.
کد خبر: ۵۹۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 17 April 2018

«حامد سلطانی» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به این‌که استقبال مردم یزد از نخستین جشنواره "یزد شهر زیبای من" خوب بوده کرد: خوشبختانه از روزهای نخست جشنواره تعداد قابل توجهی از شهروندان در این جشنواره شرکت کردند .

وی افزود: با رسیدن به روزهای پایانی اعلام شده برای جشنواره، بر تعداد آثار ارسالی افزوده شد و درخواست‌هایی مبنی بر تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره از سوی برخی شهروندان به واحد پشتیبانی ارسال شد .

دبیر نخستین جشنواره عکس یزد «شهر زیبای من» گفت: با دریافت این درخواست‌ها و بررسی‌های صورت گرفته، زمان ارسال آثار تا 31 فروردین ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال نمایند .

سلطانی با اشاره به این‌که بیش از 1600 اثر تاکنون در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی به دبیرخانه جشنواره رسیده خاطرنشان کرد: پیش از این تاریخ اعلام شده برای آیین اختتامیه 30 فروردین بود که با توجه به تمدید زمان ارسال آثار، زمان برگزاری جشنواره هم به هشت اردیبهشت تغییر پیدا می‌کند .

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار ارسالی خود را در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی به آدرس ربات@Yazdeman_bot ارسال نمایند و همانند قبل حداکثر تعداد آثار ارسالی در بخش حرفه‌ای 10 و در بخش موبایلی 7 عکس باید باشد .

دبیر نخستین جشنواره عکس یزد شهر زیبای من افزود: تمام آثار باید به صورت فایل ارسال شود که کیفیت و حجم آنها کاهش پیدا نکند و در غیر این‌صورت ربات تصاویر ارسالی را قبول نمی‌کند .

وی ادامه داد: جوایز بخش حرفه‌ای شامل 10 میلیون ریال و یک دستگاه دوچرخه برای نفر اول، هشت میلیون ریال و یک دستگاه دوچرخه برای نفر دوم، شش میلیون ریال و یک دستگاه دوچرخه برای نفر سوم، چهارمیلیون ریال و یک دستگاه دوچرخه برای نفر چهارم، دو میلیون ریال و یک دستگاه دوچرخه برای نفر پنجم و سه میلیون و پانصد هزار ریال برای نفرات ششم تا دهم است .

سلطانی افزود: در بخش موبایلی هم جوایز شامل نفر اول لوح تقدیر به علاوه یک دستگاه دوچرخه و مبلغ هفت میلیون ریال وجه نقد، نفر دوم لوح تقدیر به علاوه یک دستگاه دوچرخه و مبلغ پنج میلیون ریال وجه نقد، نفر سوم لوح تقدیر به علاوه یک دستگاه دوچرخه + سه میلیون ریال وجه نقد، نفر چهارم لوح تقدیر به علاوه یک دستگاه دوچرخه + یک میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد، نفر پنجم لوح تقدیر به علاوه یک دستگاه دوچرخه و نفرات ششم تا دهم کارت هدیه به ارزش دو میلیون ریال است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار