معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري يزد، از شکستگی 48 اصله درخت در اثر وقوع طوفان دیروز در سطح شهر خبرداد؛
کد خبر: ۵۹۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ 17 April 2018

«محمدرضا رحیمی» با اشاره به اهمیت حضور آتش نشان‌ها برای نجات جان انسان ها در هنگام وقوع حوادث، اظهار کرد: سازمان آتش نشانی که با هدف اصلی نجات جان و اموال انسان ها تشکیل شده باید در بحرانی ترین شرایط به کمک افراد حادثه دیده بشتابد .

وی با بیان این که وقوع طوفان در یزد منجر به شکستگی 48 اصله درخت در سطح شهر شده است، افزود: عملیات جمع آوری درختان با همکاری تعدادی از کارکنان شهرداری و سازمان آتش نشانی انجام شد .

معاون عمليات سازمان اتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري يزد، با اشاره به این‌که ایمن سازی 2 پل عابر پیاده از دیگر ماموریت‌های سازمان آتش نشانی یزد بوده است، گفت: وقوع طوفان منجر به جدا شدن قسمت هایی از پل عابر پیاده در شهر شد که با کمک کارکنان سازمان آتش نشانی جداسازی این قسمت ها انجام شد .

این مقام مسئول، در پایان با بیان این‌که در حال حاضر 11 ایستگاه فعال در سطح شهر آماده خدمت رسانی به مردم هستند،خاطرنشان کرد: از آنجایی که ایمنی شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است، این سازمان همیشه آماده ارائه خدمات به مردم در مواقع بروز حوادث است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار