فرماندار شهرستان بافق توسعه صنایع جوار معدنی را از اولویت‌های مهم این شهرستان در سال جاری عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶ 17 April 2018

محمد زاده‌رحمانی با اشاره به اولویت‌های فرمانداری شهرستان بافق در سال جاری، گفت: توسعه صنایع جوار معدنی، توسعه صنایع جوار ریلی و توسعه صنایع جانبی و تکمیلی بخش کشاورزی در راستای اشتغال‌زایی از اولویت‌های فرمانداری شهرستان بافق در سال جاری است.

وی افزود: در راستای ارتقای زیرساخت‌های شهرستان بافق اولین اولویت ما تکمیل راه‌های ارتباطی و همچنین گازرسانی به دهستان کوشک این شهرستان است؛ همچنین با توجه به خشک‌سالی‌های حاکم بر شهرستان، افزایش بهره‌وری از آب به‌منظور صرفه‌جویی خردمندانه از آب در شهرستان نیز یکی از اولویت‌هایی است که مدنظر داریم و در این راستا با اضافه برداشت‌ از منابع آبی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

فرماندار شهرستان بافق مهم‌ترین مشکل و معضل شهرستان بافق را توسعه صنایع جوار معدنی عنوان کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که در سال جاری فرمانداری شهرستان بافق در جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز در سمت استان کرمان اهتمام ویژه‌ای دارد.

زاده رحمانی با اشاره به اقدامات گسترده در راستای حفظ جمعیت روستایی، تصریح کرد: در راستای حفظ جمعیت روستایی شهرستان بافق اقدامات خوبی صورت گرفته است؛ به‌گونه‌ای که این مهاجرت‌ها در شهرستان بافق کنترل‌شده است و با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات خوبی که در این شهرستان صورت گرفته است، مهاجرت مطلوب بوده است.

مقام ارشد شهرستان بافق از تغییر مدیرعامل سنگ‌آهن مرکزی شهرستان بافق در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: زمینه‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان بافق فراهم است که باید به این موضوع به‌طورجدی توجه کرد و شرایط به‌گونه‌ای باید ایجاد شود که توقعات سرمایه‌گذاران در شهرستان برآورده شود.

وی در پایان بیان داشت: به‌منظور بسترسازی منویات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال 97 مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی» باید با همکاری، همدلی و برنامه‌ریزی مسئولان شهرستان در تحقق این امر گام برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار