مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد ، فخرالدین حجازی را برای چهار سال آینده به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کرد.
کد خبر: ۵۹۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 17 April 2018

جمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد با حضور محمود صیدانلو رئیس و حبیب الله مرادی نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع ناصر رهاوی و فخرالدین حجازی دو کاندیدای ریاست هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان یزد بودند که پس از رای گیری از 17 آراء ماخوذه فخرالدین حجازی با کسب 14 رای برای چهار سال به عنوان سکاندار این هیات انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مجمع با اشاره به این مطلب که ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری یکی از رشته های مفرح و جذاب برای جوانان بوده که باید برای توسعه و رشد آن تلاش کرده وبرای پیشرفت و توسعه ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی باید به همه شهرستان ها توجه شود که خوشبختانه در سال های اخیر با تلاش های صورت گرفته و حضور بخش خصوص پیست موتورسواری در شهرستان بافق افتتاح شده که در شهرستان اردکان نیز در حال احداث می باشد.

مسعود شریعتی همچنین با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی جذابیت این رشته، فعالیت جوانان در آن است، خاطرنشان کرد: همین جذابیت‌ها می‌تواند به‌منزله فرصتی مناسب برای ترغیب بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی باشد که هیئت استان باید در این زمینه عملکرد موفقی داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر خانواده های یزدی استفاده زیادی از موتورسیکلت دارند و هر خانواده یزدی حداقل یک موتورسیکلت دارد که لازم است تا با برنامه ریزی و آموزش مهارت های لازم به نوجوانان و جوانان داده شود که می توان در این بین مستعدین هم شناسایی و در بحث قهرمان پروری نیز گام برداشت.

لازم به ذکر است در این مجمع از تلاش های سعید شمس الدینی رئیس سابق هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار