مدیرکل زندان‌های استان یزد گفت: قریب به ۷۰۰نفر از مددجویان زندان‌های یزد حافظ نیم الی ۳۰جز قرآن کریم هستند.
کد خبر: ۵۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 17 April 2018

رضا ذوالفعلی نژاد، با اشاره به اینکه 5 اندرزگاه زندان مرکزی استان یزد به دارالحفظ قرآن کریم تبدیل شده است اظهار داشت: قریب به 700نفر از مددجویان زندان‌های استان یزد نیم الی 30جزء قرآن کریم را حفظ هستند که این مهم خود در کاهش جرائم و آسیب‌های زندان نقش بسیار مؤثری دارد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به برگزاری 110محفل انس با قرآن کریم در زندان‌های استان یزد در سال96 افزود: در این محافل نورانی قاریان برجسته کشوری و استانی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه حضور داشتند.

وی به فعالیت‌های اثر بخش اداره کل زندان‌های استان یزد برای خانواده‌های مددجویان در طول سال اشاره و خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها با شعار کاهش آسیب‌های اجتماعی پیگیری می‌شود که بحمدالله با برگزاری برنامه‌های مختلف برای خانواده‌ها شاهد کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی در سطح شهر بودیم.

ذوالفعلی نژاد با بیان اینکه در طول سال مسابقات قرآنی ویژه کارکنان زندان‌های کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: پرسنل زحمت‌کش زندان‌های استان در این مسابقات در سال‌های گذشته خوش درخشیدند و توانستند در سال96، 13مقام کشوری و منطقه‌ای را به دست بیاورند.

مدیرکل زندان‌های استان یزد با اشاره به اینکه در راستای جذب هر چه بیشتر مددجویان به سمت کلاس‌های قرآن از شیوه‌های مختلف استفاده می‌شود عنوان کرد: استفاده از شیوه‌های اصلاحی، تربیتی و اختیاری بودن کلاس‌های قرآن سبب افزایش میل و رغبت مددجویان برای شرکت در این کلاس‌ها شده است.

وی در پایان با بیان اینکه با اجرای شیوه‌های نوین به دنبال علاقه‌مند کردن مددجویان برای شرکت هر چه بیشتر در محافل نورانی انس با قرآن کریم هستیم گفت: امیدواریم با برگزاری کلاس‌های معنوی قرآن کریم بتوانیم گامی مؤثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار