مدیر کل ثبت احوال استان یزد از تعویض شناسنامه دانش آموزان ۱۵ ساله قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام سال تحصیلی آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳ 17 April 2018

مدیر کل ثبت احوال استان یزد با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی و تاکید بر اهمیت حفظ و نگهداری از مدارک هویتی در بین دانش آموزان، از پیش بینی اولین درس کتاب مطالعات اجتماعی سوم دبستان به این منظور ابراز خرسندی کرد و گفت: چنانچه دانش آموزان از سنین کودکی با اسناد هویتی و اهمیت آن‌ها آشنا شده و این مفاهیم مهم در ذهن آن‌ها نهادینه شود بخش بزرگی از مشکلات مربوط به سرقت، جعل و سوء استفاده از اسناد از سوی سودجویان رفع خواهد شد.

 محمد علی مکرمی از همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس برای تعویض به موقع شناسامه دانش اموزان ۱۵ ساله تقدیر کرد و گفت: در سال جاری نیز با همکاری دو جانبه این کار به زودی از سر گرفته خواهد شد تا در روز‌های ثبت نام، والدین بدون کمترین مشکل و ازدحامی مواجه باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز، از برنامه ریزی برای تعویض شناسنامه و کارت هوشمند ملی دانش آموزان در شورای معاونین خبر داد و گفت: حضور ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت در مدارس و انجام کار بصورت گروهی، رضایت مردم و والدین دانش آموزان را به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار