رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه ضمن اینکه مسئولین و تولیدکنندگان نقش عمده‌ای در تحقق شعار سال دارند، گفت: مردم باید بدانند که خرید کالای ایرانی، ایجاد اشتغال و امنیت شغلی برای فرزندان خودشان است.
کد خبر: ۵۹۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 17 April 2018

ناصر زارع اظهار کرد: تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» موجب پایداری کارگاه‌های تولیدی و ارتقاء امنیت شغلی کارگران شده و در نهایت ارتقاء رفاه، معیشت مردم و رشد اقتصادی جامعه و کشور را به همراه خواهد داشت.

زارع خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولین در راستای تحقق این شعار در وهله اول این است که کالای مورد نیاز ادارات دولتی و مجموعه‌های تحت مدیریت خود را از نوع ایرانی خریداری کرده و با این کار حمایت خود کارگاه‌های تولیدی داخلی را اعلام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: مردم کشور باید به این نکته واقف باشند که خرید و استفاده از کالای ایرانی، علاوه بر ایجاد اشتغال جدید برای فرزندانشان، امنیت شغلی برای آنان رقم خواهد زد.

وی برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها، اطلاع‌رسانی حرفه‌ای و تبیین مسئله خرید کالای ایرانی و آثار آن را بر اقتصاد و اشتغال کشور از جمله ضروریات در حوزه فرهنگ‌سازی برشمرد.

زارع در رابطه با وظایف تولیدکنندگان اذعان کرد: هر تولیدکننده باید ضمن بالا بردن کیفیت محصولات خود تا حد امکان قیمت تمام شده آن را برای مصرف‌کننده کاهش دهد تا بدین ترتیب اعتماد مردم به سمت کالاهای تولید داخل جلب شده و در نتیجه به رونق اقتصادی سرزمین خود کمک کنند.

این مقام مسئول ارتقاء کیفیت محصولات داخلی، امنیت شغلی اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع معضل بیکاری را از جمله آثار و پیامدهای تحقق شعار سال 97 دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار