مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: نیازمند تولید وسایل و تجهیزات ورزشی استاندارد در کشور هستیم.
کد خبر: ۵۹۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 17 April 2018

مسعود شریعتی به انتخاب شعار انتخاب شده توسط رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: بی‌گمان یکی از حرکت‌های اجتماعی ارزشمند که در ساختار مدیریتی کشور در سال‌های اخیر شکل گرفته و نهادینه شده است جهت دادن به حرکت مردم و دولت از طریق نامگذاری سال به‌وسیله مقام معظم رهبری است که با اجرای این شعارها می‌توان کشور را از هر گونه مشکل و معضلی در امان نگه داشت.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان یزد به توانایی صنعت ورزش در تحقق حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: صنعت ورزش می‌تواند با بهره‌گیری از سرمایه اجتماعی قدرتمند و بی‌نظیر خود در ترویج مصرف کالای ایرانی و رونق بخشیدن به تولید و اشتغال به اشکال مختلف نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه سازمان ورزش و جوانان استان یزد در جهت تحقق شعار سال برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام داده است تصریح کرد: درصددیم با برنامه ریزی و تلاش برای ساماندهی و مدیریت بازار کالای ورزشی ایرانی و سوق دادن ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی، از تولید کنندگان کالاهای ورزشی استانی و کشوری حمایت کنیم و تبلیغات تیم‌ها و باشگاه‌ها همسو با تولیدات داخلی و کالای ایرانی باشد.

شریعتی خاطرنشان کرد: همچنین در این راستا، اسپانسرها و حامیان تیم‌های ورزشی نیز می‌توانند از وسایل و تجهیزات ورزشی داخلی استفاده و گامی مؤثر در جهت تحقق شعار سال بردارند.

مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه در سال‌های تولید وسایل ورزشی در کشور رشد چشمگیری داشته اضافه کرد: یکی از فعالیت‌های خوبی که در زمینه‌های ورزشی در کشور انجام گرفت، تولید کفپوش و چمن‌های مصنوعی بود.

وی ادامه داد: در این سال‌ها برای تجهیز سالن‌ها و زمین‌های ورزشی از کفپوش و چمن مصنوعی ساخت ایرانی استفاده کردیم که این کار به نوعی گام برداشتن در راستای تحقق شعار حمایت از کالای داخلی است.

شریعتی با تأکید بر اینکه نیازمند تولید وسایل و تجهیزات ورزشی استاندارد در کشور هستیم افزود: با این کار ورزشکاران و گروه‌های داخلی به راحتی و آسودگی بیشتر می‌توانند از کالای داخلی خرید و از آن حمایت کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار