مسئول امور کشتارگاه‌های استان یزد با ابراز خرسندي از انجام مراحل بهسازی و توسعه کشتارگاه دام بافق، اجرای طرح پیش سردگذاری لاشه‌ها در تمام کشتارگاه‌های استان را ضروری خواند.
کد خبر: ۵۹۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 16 April 2018

دکتر «سید مهدی موسوی پور» مسئول امور کشتارگاه‌های اداره کل دامپزشکی استان یزد از مراحل بهسازی و توسعه کشتارگاه دام شهرستان بافق بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت طرح قرار گرفت . 

در این بازدید که کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان نیز حضور داشتند، توصیه‌های لازم در خصوص اصلاح ساختاری به پیمانکاران داده شد و نماینده شهرداری در خصوص وضعیت کشتارگاه و عملیات اجرای طرح گزارش لازم را ارائه داد . 

مسئول امور کشتارگاه‌های استان با ابراز خرسندی از پیشرفت‌ کارها در کشتارگاه دام بافق جهت رفع نواقص آن، افزود: در صورت همکاری شهرداری، گام اساسی جهت کاهش کشتارهای غیر‌مجاز در شهرستان برداشته خواهد شد . 

موسوی‌پور ضمن برشمردن اهمیت کشتارگاه‌ها در تامین غذای مردم، اجرای طرح پیش سردگذاری لاشه‌ها را در تمامی کشتارگاه های استان امری ضروری دانست و افزود: با توجه به قرارگیری گوشت قرمز در سبد غذایی روزانه مردم و نقش گوشت غیربهداشتی در انتقال برخی بیماری‌های مشترک از جمله تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، همکاری دستگاه‌های متولی و نظارت همه جانبه بهداشتی را می‌طلبد.

این مسئول در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش شهرداری شاهد شروع بکار به موقع این واحد و تأمین گوشت سالم مورد نیاز شهروندان باشیم . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار