قائم‌مقام کمیته امداد استان یزدگفت:نیکوکاران یزدی در سال گذشته هشت میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان به فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند.
کد خبر: ۵۹۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 16 April 2018

نیکوکاران یزدی در سال گذشته هشت میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند.

رضا زارع زاده مهریزی با اشاره به رشد ۳۳ درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال ۹۶ گفت: هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۸۳۷ حامی نیکوکار حمایت حدود چهار هزار یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را بر عهده‌دارند.

وی ادامه داد: نیکوکاران یزدی سال گذشته با مشارکت در طرح‌های مختلف مشارکتی کمیته امداد ۴۳ میلیارد و ۴۲۲ میلیون تومان بهنیازمندان کمک کردند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی استان یزد افزود: ۱۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان از کمک‌های اهدایی خیران در سال ۹۶ در بخش زکات، هفت میلیارد و ۲۳۳ میلیون تومان صدقه، هشت میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان اکرام ایتام و محسنین و ۱۶ میلیارد و ۱۲۹ میلیون تومان سایر طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان از جمله در زمینه‌های درمان، جهیزیه و مسکن بوده است.

هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۸۳۷ حامی نیکوکار یزدی حمایت حدود چهار هزار یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را بر عهده‌دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار