هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و در حاشیه همایش هنر شیدایی، دفتر هنر و ادبیات بسیج دانشجویی استان یزد آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۹۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 16 April 2018

یکشنبه‌شب، هم‌زمان با آخرین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی و در حاشیه برگزاری همایش هنر شیدایی در سالن شهید عباس پور یزد، دفتر هنر و ادبیات بسیج دانشجویی استان یزد آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام قاسم اردکانی دراین‌باره در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه این دفتر به‌منظور شناسایی دانشجویان هنرمند در سطح دانشگاه‌های استان یزد، به همت بسیج دانشجویی و با حمایت بسیج هنرمندان استان ایجادشده است، یادآور شد: برنامه‌های متنوعی جهت شناسایی و رشد استعدادهای هنری دانشجویی و تربیت و حمایت از آن‌ها در راستای تولید آثار فاخر و ارزشمند انقلابی و اسلامی در دستور کار این مجموعه قرار داده‌شده است.

مسئول دفتر هنر و ادبیات بسیج دانشجویی استان یزد با تأکید بر اینکه معرفی دانشجویان هنرمند دانشگاه‌های استان به یکدیگر به‌منظور هم‌افزایی و تولید آثار ارزشمند و پشتیبانی از فعالیت‌های هنری دانشجویان در جهت ترویج هنر انقلابی و تقویت جبهه رسانه‌ای و هنری انقلاب اسلامی از مواردی بود که در این سال ها موردتوجه مجموعه بسیج دانشجویی استان قرار گرفت و ثمرات خوبی به همراه داشت، افزود: راه‌اندازی این دفتر نیز گام مؤثر دیگری در راستای هم‌افزایی دانشجویان هنرمند، و منسجم‌تر و منظم‌تر کردن فعالیت های هنری و ارزشمند دانشجویی در استان است.

اردکانی ادامه داد: علاوه بر برگزاری دوره و کارگاه‌های توانمندسازی، از طریق ارتباطی که به‌واسطه این دفتر هنری شکل می‌گیرد، دانشجویان مستعد به مراکزی همچون حوزه هنری انقلاب اسلامی و صداوسیما معرفی می‌شوند تا شرایط رشد و فعالیت بهتر و بیشتر آن‌ها فراهم شود.

وی در پایان اظهار داشت: علاقه‌مندان جهت اطلاع از برنامه‌های این مجموعه و ارتباط‌گیری با دفتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشجویی مصاف به نشانی q-masaf.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 31246312 تماس حاصل نمایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار