مسئول بسیج رسانه استان یزد از برگزاری دوره‌های "نهضت سواد فضای مجازی و رسانه‌ای" برای خانواده‌ها در یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ 16 April 2018

سید جواد امامی با اشاره به اهداف و فعالیت بسیج رسانه استان یزد اظهار داشت: توجه و برگزاری دوره‌های نهضت سواد فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در استان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در بسیج رسانه استان یزد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت دو سال، قریب به 200 جلسه در مدارس آموزش و پرورش برگزار کردیم گفت: این جلسات برای معلمین، والدین و دانش آموزان جلسات متعددی در قالب نهضت سواد فضای مجازی و سواد رسانه‌ای برگزار کردیم.

مسئول بسیج رسانه استان یزد با بیان اینکه برگزاری این دوره‌ها در مدارس با هدف جذب نیروی رسانه‌ای صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: این دوره‌های آموزشی در جهت افزایش آگاهی مردم نسبت به فعالیت‌های رسانه‌ها و کاهش مشکلات مردم در مواجه با رسانه‌ها برگزار می‌شود.

امامی با اشاره به اینکه تقویت سیستم عصبی سازمان بسیج مسئله‌ای است که به عنوان راهبرد در بسیج رسانه استان مدنظر قرار دادیم تصریح کرد: رسانه‌ها در هر سازمانی سیستم عصبی محسوب می‌شوند به این معنا که کار دریافت و ارسال اطلاعات را انجام می‌دهند و با توجه به اینکه بخش‌های رسانه‌ای سپاه خیلی با هم مرتبط نبودند، درصدد هماهنگی بیشتر این بخش‌ها برآمدیم.

مسئول بسیج رسانه استان یزد خاطرنشان کرد: در این راستا وقت بسیاری زیادی برای ارتباط بین رده‌های رسانه‌ای بسیج در استان انجام گرفت که بتوانند به صورت هماهنگ به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه جلسات ماهیانه و دو ماهه با اصحاب رسانه‌ای استان یزد برگزار می‌شود افزود: تقویت رسانه‌های همسوی با انقلاب هدف اصلی شورای قشر است که در جلساتشان به مسائل مختلف استان و نحوه برخورد با این مسائل پرداخته می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار