مدیرکل بازرسی استان یزد گفت: برخی از مدیران و مسئولان با رفتارهای خود نباید سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به نظام شوند.
کد خبر: ۵۹۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ 16 April 2018

حجت‌الاسلام اکبر طالبی چاهوکی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که به منظور استقرار سه بازرس سازمان بازرسی استان یزد در شهرداری میبد برگزار شد با اشاره به اینکه اعتماد مردم به نظام از عوامل استحکام و بقای هر حکومتی است اظهار داشت: در این سال‌ها مسائلی پیش آمده که موجب سلب اعتماد مردم نسبت به نظام شده است.

مدیرکل بازرسی استان یزد افزود: برخی از مدیران و مسئولان با رفتارهای خود نباید سبب بی اعتمادی مردم نسبت به نظام شوند و فعالیت‌های ما در بازرسی به شکلی است که با نظارت‌های خود به دنبال این هستیم که سوء جریان‌ها را به حسن جریان تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران سرمایه‌های نظام هستند تصریح کرد: مدیران و مسئولان برای رسیدن به جایگاه خود تلاش‌های بسیاری انجام دادند.

طالبی با اشاره به اینکه نظارت از وظایف آحاد جامعه است اما به صورت خاص این نظارت بر عهده سازمان بازرسی کشور قرار گرفته اضافه کرد: مبارزه با فساد امری است که همه مسئولان و مدیران باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل بازرسی استان یزد جلوگیری از کم ‌کاری و کم‌ فروشی در خدمت به مردم را یکی از راه‌های مقابله با فساد عنوان کرد و گفت: همه در زمینه‌های کاری خود باید به درستی فعالیت‌های خود را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه حضور بازرسان سازمان بازرسی در یک اداره الزاماً به معنای مشاهده سوء جریانی در آن اداره نیست خاطرنشان کرد: عمده فعالیت‌های سازمان بازرسی با تذکر، هشدار و نامه‌های کتبی انجام می‌شود و در بسیاری موارد نیز مسائل حل و برطرف می‌شود و همکاران ما در این سازمان هر چند نوبت یک بار با برنامه‌ریزی به دستگاه‌ها مراجعه می‌کنند و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار