جلسه افتتاحیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق توزیع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد
پایداری خوب و وضعیت مناسب شبکه در صنعت برق کشور و خاموشی‌هایی که روزبه‌روز کمتر می‌شود نشانگر بها دادن به نظرات افراد خبره و صاحب‌نظر و اقدامات برای رفع نقاط قابل‌بهبود است.
کد خبر: ۵۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 16 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، جلسه افتتاحیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق توزیع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور گروه ارزیابی توانیر، مدیرعامل، معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

در این جلسه محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، با بیان این‌که لازم است نگاه به ارزیابی به‌عنوان فرصت برای بهبود سیستم باشد؛ گفت: پایداری خوب و وضعیت مناسب شبکه در صنعت برق کشور و خاموشی‌هایی که روزبه‌روز کمتر می‌شود نشانگر بهبود سیستم بهبود به کمک ارزیابی‌های مستمر، بها دادن به نظرات افراد خبره و صاحب‌نظر و اقدامات برای رفع نقاط قابل‌بهبود است.

رشد مصرف 11 درصدی انرژی الکتریکی سال 96 در استان یزد

صباغزادگان با اشاره وجود نیروهای جوان، با انگیزه و با تجربه در معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، افزود:  با وجود مشکلات تحریم و نقدینگی که گریبان گیر صنعت برق است؛ خوشبختانه این شرکت در بحث پروژه‌های توسعه‌ای، پروژه عقب‌افتاده ندارد.

مهندس صباغزادگان استان یزد را بیش از70 درصد مصرف انرژی الکتریکی در سال 96 استانی صنعتی برشمرد و تصریح کرد: روند رشد مصرف انرژی با دیماند زیر 7 مگاوات 10 درصد و رشد دیماند بالای 7 مگاوات 18 درصد سال 96 نسبت به سال 95 بوده است که در کل فروش انرژی استان یزد 7 میلیارد و 400 میلیون کیلووات ساعت با رشد 11 درصدی به 8 میلیارد و 300 میلیون رسیده است.

رشد مصرف 11 درصدی انرژی الکتریکی سال 96 در استان یزد

این مقام مسئول در استان یزد با بیان این‌که با توجه به رشد تند مصرف استان مشکل خاصی در تامین برق نداریم خاطرنشان کرد: در سال 95 پیک‌بار مصرف 1230 مگاوات بود که با وجود رشد 14 درصدی با اقدامات خوب مدیریت مصرف و ذخیره‌سازی عملیات این میزان در سال 96 را به 1410 مگاوات ساعت رسید و 170 مگاوات ساعت پیک سایی صورت گرفت.

مهندس غلامرضا نصیری معاون بهر ه برداری برق منطقه‌ای فارس و سر ارزیاب توانیر نیز در این جلسه با اشاره به بهره­های فراوان یادگیری و انتقال تجارب هم برای ارزیاب شونده و ارزیابان از عنوان برتر سال گذشته معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد یاد کرد.

رشد مصرف 11 درصدی انرژی الکتریکی سال 96 در استان یزد

وی با بیان مشکلات نقدینگی و توسعه و بهینه‌سازی تصریح کرد: رشد بار و  انتظاری که مسئولان و مردم در تامین برق دارند، حساسیت کار بهره‌برداری را افزایش می‌دهد و لازم است در فرآیند و کارها بازنگری شود.

شایان‌ذکر است، این ارزیابی با هدف تطبیق عملکرد شرکت‌ها با قوانین کشور، شناسایی و تحلیل نقاط قوت و قابل‌بهبود و ارائه راهکارها و پیشنهادهای لازم درروند اصلاح کارها و همچنین انتقال تجارب سازنده بین گروه‌های ارزیابی و شرکت‌های صنعت برق کشور انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار