مدیر امور دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد از برگزاري اولین همایش فصلی شعر جوانه‌هاي استان به ميزباني اين دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 16 April 2018

«محمد حسین دهقان» در اين رابطه اظهار کرد: این همایش ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان است كه به همت دانشگاه علم و هنر و با همکاری انجمن شعر اوج هنر همزمان با ايام نيمه شعبان برگزار خواهد ‌شد. 

وی هدف از برگزاري این همایش را شناسایی استعدادهای ادبی جوانان در سطح دانشجویي، بسترسازی برای تعامل دانشجويان شاعر دانشگاه‌های یزد، ایجاد نشاط و پویایی ادبی و برنامه‌ریزی برای بهرمندی شاعران دانشجو از جلسات نقد و بررسی شعر، ذكر كرد.

به گفته این مسئول، دانشجویان علاقمند می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین‌ماه در موضوعات «آخرين منجي»، «آفتاب حسن به مناسبت میلاد امام حسین(ع)»، «روایت ایثار به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)»، «جوانان عاشورایی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع)» و «فصل شکوفایی به مناسبت حمایت از تولیدات داخلی» از طريق شناسه سروش و تلگرام به آدرس « @salam169 » ارسال كنند.

وی در رابطه با شرایط ارسال آثار نيز بيان کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر ارسال کند، ضمن اين كه اشعار در قالب‌های نو و کلاسیک پذیرفته می‌شوند. 

دهقان در پايان نيز متذكر شد: ارسال مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، نشانی و شماره تماس در ذيل آثار ارسالي، ضروری است. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار