مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‎‎های اورآسیا - یزد؛
بازی دوم دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه ‎‎ های اورآسیا با دیدار دو تیم مقاومت گلساپوش از ایران و لوانته اسپانیا به میزبانی یزد آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰ 16 April 2018

در این دیدار دیدنی و پرگل که در مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمود آباد (مرد آباد) یزد برگزار شد، تیم«مقاومت گلساپوش یزد»موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم لوانته اسپانیا را شکست دهد.

گل های برتر تیم مقاومت گلساپوش یزد توسط جواد دهقانی زاده و حمیدرضا دهقانی به ثمر رسیدند.

قضاوت این بازی را «اینجیلیاب مهمدو» به عنوان داور اول،«علی جبدابلو» از آذربایجان به عنوان داور دوم، «حمید مقدم» به عنوان داور سوم و «ابراهیم اکبرپور» به عنوان داور چهارم به عهده داشتند..

گفتنی است؛ فردا دو شنبه به ترتيب بين تيم‌هاي لوکوموتیو روسیه و لوانته اسپانیا و سپس مقاومت گلساپوش يزد با كاتانیا ایتالیا دنبال مپي‌شود و نهايتاً در روز پاياني مسابقات يعني سه شنبه 28 فروردین،  از ساعت 18:45 تيم‌هاي کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا باهم بازي مي‌كنند و از ساعت 20:15 تيم‌هاي مقاومت گلساپوش و لوکوموتیو روسیه ديدار خواهند كردند.

مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه‏‏‌های اورآسیا با حضور تیم‏‏های مقاومت گلساپوش یزد از ایران و تیم‌های لوانته اسپانیا، کاتانیا ایتالیا و لکوموتیو روسیه از امروز 26 فروردین تا سه شنبه 28 فروردین‏‏ماه به میزبانی یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار