کد خبر: ۵۹۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴ 15 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، نیکوکاران یزدی در سال گذشته هشت میلیارد و 783 میلیون تومان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد با حضور در مراسم تجلیل از خیران شهرستان یزد، گزارشی از عملکرد یک‌ساله این نهاد در بخش توسعه مشارکت‌های مردمی ارائه کرد.

رشد 33 درصدی کمک حامیان یزدی به ایتام
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، رضا زارع زاده مهریزی، قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه هر یتیم و فرزند نیازمند غیریتیم به‌طور میانگین از حمایت هفت حامی نیکوکار بهره‌مند هستند گفت: نیکوکاران یزدی در سال گذشته هشت میلیارد و 783 میلیون تومان در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد کمک کردند.
وی با اشاره به رشد 33 درصدی کمک حامیان به ایتام و فرزندان محسنین در سال 96 بیان کرد: هم‌اکنون 27 هزار و 837 حامی نیکوکار حمایت حدود چهار هزار یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را بر عهده‌دارند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه بیشتر خانوار یزدی مشترک طرح‌های مشارکتی این نهاد هستند، افزود: امیدواریم با همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان یزد خدمات ارزنده‌تری به محرومان ارائه و گام‌های مؤثرتری برای رفع نیاز آنان برداشته شود.
زارع زاده با اشاره به اهمیت انجام کار خیر از دیدگاه آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین (ع) گفت: صالحان و نیکوکاران کسانی هستند که قدر نعمت‌های الهی را می‌دانند و جزو هدایت‌شدگان به صراط مستقیم هستند.
وی یادآور شد: نیکوکاران یزدی سال گذشته با مشارکت در طرح‌های مختلف مشارکتی کمیته امداد 43 میلیارد و 422 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.
قائم‌مقام کمیته امداد استان یزد ادامه داد: 11 میلیارد و 277 میلیون تومان از کمک‌های اهدایی خیران در سال 96 در بخش زکات، هفت میلیارد و 233 میلیون تومان صدقات، هشت میلیارد و 783 میلیون تومان اکرام ایتام و محسنین و 16 میلیارد و 129 میلیون تومان سایر طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان ازجمله در زمینه‌های درمان، جهیزیه و مسکن بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار