مديركل دفتر سياسي استانداري يزد:
مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد بر ايجاد روحيه مسئولیت‌پذیری و مشاركت در نوجوانان تأکید و گفت: مجلس دانش‌آموزی كانون گفت‌وگوی بين نسلي در مسير توسعه كشور است .
کد خبر: ۵۹۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 15 April 2018

«عباس حيدري» در جلسه هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ نمايندگان مجلس دانش‌آموزی استان يزد با حضور نماينده مردم شريف يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، اظهار کرد: معناي انتخابات بر خواسته از حضور اقشار مختلف مردم براي مشاركت در بزرگ‌ترین تصمیم‌گیری‌های ملي است و در قانون اساسي ابعاد مختلف اين حضور پیش‌بینی‌شده است .

وی افزود: مجلس دانش‌آموزی نمونه‌ای از اهميت اين حضور است و زمینه‌ای است تا نوجوانان ما بتوانند به تمرين جامعه‌پذیری، مشاركت اجتماعي، كارگروهي و ايجاد سازمان‌های كارآفرين و پويا براي رقم زدن آینده‌ای بهتر بپردازند .

مديركل سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري گفت: توانسته‌ایم بيش از دو دهه در موضوع كنكور رتبه اول و صدرنشینی كشور را به دست آوريم اما ضروری است دانش‌آموزان از نگاه تک‌بعدی فراتر رفته تا بتوانيم در كشور براي تحقق گفتمان بين نسلي و مشاركت اجتماعي دانش آموزان نيز الگو باشيم .

حیدری تصریح کرد: لازمه ارتقاي دانش و بينش سياسي ارتباط و تعامل با ساير تشکل‌های اجتماعي، سياسي و بهره‌مندی از تجربه‌های موجود در اين عرصه است و مجلس دانش‌آموزی بايد اين موضوع را نيز موردتوجه بيشتري قرار دهد .

این مقام مسئول در پايان خاطرنشان کرد: مجلس دانش‌آموزی مكان تجلي و رويش مشاركت نسل پويا و پرانرژی جامعه است و اين جايگاه مدني می‌تواند مبناي نقش‌آفرینی دانش‌آموزی در مسائل روز كشور، حركت به سمت ساماندهي اجتماعي و زمينه پويايي فرزندان ايران اسلامي براي تمرين آینده‌نگری باشد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار