مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد، گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند با استفاده از ابزار هنر و انتخاب هنرهای متناسب با مساجد بیش از گذشته اثرگذار و جذب را به صورت حداکثری داشته باشند .
کد خبر: ۵۹۰۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 15 April 2018

حجت الاسلام«مصطفی گرجی» مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد با آیت الله«علیرضااعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد دیدار و گفت و گو کرد .

آیت الله«علیرضا اعرافی» در جریان دیدار با مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جایگاهی برای جذب جوانان به مساجد و احیای کارکردهای مساجد باشند .

وی افزود: یکی از طرح‌هایی که می‌توان در راستای ارتقای مساجد و ائمه جماعات انجام داد، شامل  طرح «دانش افزایی و ارتقای ائمه جماعات » است که از این طریق میتوان در جهت جذب به مساجد گام موثری برداشت .

مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد، گفت: کانون‌های مساجد می‌توانند با استفاده از ابزار هنر و انتخاب هنرهای متناسب با مساجد بیش از گذشته اثرگذار و جذب را به صورت حداکثری داشته باشند .

دانش‌افزایی اولویت اجرایی دبیرخانه کانون مساجد در یزد است

حجت الاسلام «مصطفی گرجی» مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: از آنجا كه در بیانیه ماموریت جدید كانون‌های فرهنگی هنری مساجد نوع مخاطب مشخص شده است و آن هم مخاطبی خاص یعنی كودك، نوجوان و خانواده و همچنین جذب قشر خاكستری، برای رسیدن به هدف نیازمند اولا دانایی و اطلاعات دقیق و ثانیا به تناسب وضعیت روحی و روانی نوع مخاطب ارائه دادن است .

وی ادامه داد: با توجه به موفقیت مدیربت حضرتعالی در جامعة المصطفی و جذب و پرورش نیروهای نوجوان و جوان از كشورهای مختلف جهان معتقدیم با اشراف دقیق شما به نیاز انسان امروز و فردا در حوزه تعلیم و تربیت ،در طرح نقشه ای جامع در راستای بیانیه ماموریت كانون های فرهنگی هنری مساجد و اقناع مخاطبان موفق خواهیم شد .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد،‌ گفت: یكی از اركان مهم كانون‌های فرهنگی هنری مساجد ائمه جماعات هستند كه در موفقیت كانون‌ها سهم بسزایی دارند .

حجت الاسلام گرجی اظهار کرد: دانش‌افزایی ائمه جماعات و مدیران مسئول كانون‌ها در راستای بیانیه جدید ماموریت این نهاد انقلابی، از اولویت‌های ما است .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: هنر جایگاه بسیار والایی در دین دارد و ابزاری قوی برای فهم هرچه بهتر گزارهای دینی و جذب مخاطبان خاص است که عزم جدی در استفاده از هنر در راستای بیانیه ماموریت خود داریم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار