بارندگی اخیر در بافق، پس از مدت ها دشت تشنه و کویر این شهرستان را سیراب کرد.
کد خبر: ۵۹۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 14 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، باران؛ این رحمت بزرگ الهی در شهرستان بافق باریدن گرفت تا مردم  این شهرستان کویری در نخستین ماه فصل بهار شاهد این بارش بی سابقه در چندین سال اخیر باشند اما این بارش، به دلیل عدم چاره اندیشی برخی مسئولان و نبود زیرساخت‌های مناسب در سطح شهر، برخی از شهروندان را دچار مشکل نمود و برخی معابر و کوچه‌ها نیز دچار آبگرفتگی شدند.

سبزواری رئیس اداره هواشناسی بافق در خصوص این بارندگی گفت: باران شب گذشته طی یک ساعت و ۳۰دقیقه به ۱۶ میلیمتر رسید که چنین بارندگی طی ۲۰سال گذشته در این شهرستان بی سابقه بوده است.


سبزواری میزان بارش باران در روستاهای باجگان را ۲۵ میلیمتر و میزان بارش روستای کوشک را ۴ میلیمتراعلام کرد و افزود: براساس گزارش ها، عصر امروز  نیز شهروندان بافقی شاهد بارش رگبار خواهند بود.

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق گفت: در پی بارش های شب گذشته در برخی روستاهای شادکام و قطرم شاهد وقوع سیل هستیم اما خوشبختانه این حادثه تا به این لحظه خطرساز نبوده است و برخی دهیاران جهت تسلط بر اوضاع و مدیریت بحران به روستای خود اعزام شده اند.

زاده رحمانی افزود: همشهریان و روستاییان از هرگونه سفر غیرضروری در راه های روستایی خودداری و در صورت ضرورت با احتیاط حرکت کنند.

مدیر ستاد بحران بافق بیان کرد: دستگاه هاي خدمت رسان به حالت آماده باش در آمده و به شهرداري در هدايت و دفع آب هاي سطحي كمك مي كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار