امام جمعه ابرکوه گفت: افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه به حمایت ایران از سوریه و عراق و یمن و ... معترض بودند، این روزها پاسخ خود را گرفته اند.
کد خبر: ۵۹۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 14 April 2018

سید ابراهیم حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه ابرکوه با گرامیداشت روز ارتش و تقدیر از حماسه آفرینی‌های ارتشی‌ها در ادوار مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش نشان داده که اهداف مهم و تأثیرگذاری را در راستای حفظ نظام و انسجام نیروهای نظامی دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: ارتش در کنار سپاه و بسیج وظیفه پاسداری از تمامیت ارضی کشور را بر عهده داشته و طبق اصل ۱۴۴ قانون اساسی ارتش باید مکتبی و مردمی باشد، افراد شایسته مؤمن به اهداف انقلاب را به خدمت بپذیرد که در راه انقلاب فداکاری کنند.

امام جمعه ابرکوه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح مبنی بر اینکه دوران کنونی دوران عزت جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: علت تهاجم بی‌سابقه دشمن، علیه نظام اسلامی، قدرت روزافزون این نظام است و دشمنان از این قدرت فزاینده به شدت در هراس هستند و چون احساس خطرکرده اند، حملات خود را افزایش داده‌اند.

حسینی با تأکید بر اینکه عزت امروز جمهوری اسلامی در نمایش اقتدار بین‌المللی است، یادآور شد: آن‌هایی که دانسته یا ندانسته و یا احمقانه اعتراض می‌کردند که چرا ایران از ملت‌های مظلوم یمن، لبنان، سوریه، عراق و امثال آن‌ها حمایت می‌کند، حالا فهمیده‌اند که اگر حمایت ایران نبود جهان اسلام و به دنبال آن ایران اسلامی هم به باد فنا رفته بود.

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: در طول تاریخ کشور، هیچ مقطعی را نمی‌توان یافت که ایران در جهان مقتدرانه حرف اول را بزند و عزتمندانه تأثیرگذار باشد؛ از سوی دیگر نیز در هیچ مقطعی مثل امروز، کشور این‌گونه آماج تهاجم، تهدید و فشارهای گسترده نظامی، سیاسی، فرهنگی به ویژه تهاجم اقتصادی قدرت‌های سلطه‌گر نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات و فشارها و تهدیدها، ایران توانسته با اقتدار و توانی کم‌نظیر، دشمنان را ناکام گذاشته و راهبردها و منافع ملی خود را بدون اتکا به دیگران دنبال کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار