امام جمعه موقت یزد:
یزد - ایرنا - امام جمعه موقت یزد گفت: نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری از روی حکمت انجام می شود، بنابراین برای تحقق اوامر معظم له مردم و مسوولان نه در شعار بلکه در عمل برای تحقق آن فعالیت کنند.
کد خبر: ۵۹۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸ 13 April 2018

حجت الاسلام سید محمد جواد آیت اللهی در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد به سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: دولت باید در گام اول با جدیت و درایت مانع ورود کالاهای قاچاق به کشور شودد، اگر این مهم تحقق یابد بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: در وضعیت کنونی در مقابل چشم مسوولان شاهد ورود کالای قاچاق به کشور هستیم که این کار با اهداف کشور و نظام و به خصوص اقتصاد مقاومتی ، خرید کالای ایرانی و حمایت از منابع داخلی در مغایرت است.
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: واحدهای تولیدی و صاحبان صنایع برای کمک به اقتصاد کشور و اجرای شعار انتخابی سال 97 باید نسبت به تولید کالاهای با کیفیت طبق استانداردها اقدام کنند تا مردم رغبتی برای خرید کالای خارجی نداشته باشند.
آیت اللهی اظهار کرد: مردم باید برای حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال مولد و مفید بیش از گذشته در خرید اجناس داخلی احساس مسئولیت کنند ، چون بدون همراهی و حمایت آنها نمی توان در مسیر منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی حرکت کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان فقط دنبال حفظ منافع خود هستند به اهمیت تکیه به ظرفیت های داخلی ، وحدت کلمه و ولایتمداری توسط مردم و مسوولان به عنوان راهکار موفقیت و توسعه کشور اشاره کرد.
امام جمعه موقت یزد همچنین اهمیت مسائل فرهنگی و دینی را در یزد مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام برخی کارهای فرهنگی در استان مناسب نیست و باید مسوولان برای ارتقای برنامه های مذهبی و ارزشی بکوشند.
آیت اللهی به روز ارتش اشاره و با قدردانی از نیروهای مسلح به داشتن آمادگی و قدرت در برابر دشمنان تاکید کرد و یادآور شد: توکل برخدا و حفظ آمادگی در سایه دین موجب شکست توطئه های دشمنان علیه انقلاب است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار