دبیرکل کمیته ملی المپیک:
دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران اظهار امیدواری کرد که با وجود حضور رقبای قوی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با جدیت و برنامه ریزی مناسب به دنبال کسب عنوان دوره قبل و افتخار آفرینی ورزشکاران ایران هستیم.
کد خبر: ۵۸۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 11 April 2018

شاهرخ شهنازی روز سه شنبه در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان یزد و مسوولان ورزش تنیس روی میز استان با اشاره به اهمیت بازی های جاکارتا ،افزود: هرچند رقبای ایران خیلی پیشرفت کردند، اما هدف ما کسب افتخار و تکرار عنوان دوره قبل است که با همت ورزشکاران بدست خواهد آمد.
وی در خصوص نفرها اعزامی به بازی های آسیایی 2018 ادامه داد: تیم تنیس روی میز در 2 بخش بانوان و آقایان اعزام می شود، امیدواریم با توجه به نفرهای خوبی که داریم نسبت به دوره های قبل نتایج بهتری کسب شود.
این مسوول تصریح کرد: رقبای ایران در بازی های پیش رو نسبت به دوره قبل بسیار قوی تر شدند و شرایط مدال آوری در جاکارتا سخت است، با این وجود امیدواریم با تلاش بیشتر و همکاری همگان به موفقیت برسیم .
شهنازی نسبت به برنامه های فدراسیون تنیس روی میز ابراز رضایت کرد و یادآور شد: رشته تنیس روی میز در استان ها در حال گسترش است، گسترش این رشته و فرهنگ سازی در جامعه محور کارها قرار گرفته است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه مشکلات همه جا وجود دارد، ابراز امیدواری کرد در سایه مدیریت و برنامه ریزی علمی مسائل رفع و برای رسیدن به اهداف متعالی فعالیت های افزایش یابد.
شهنازی همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و تمام کسانی که برای موفقیت ورزش در رشته های مختلف تلاش می کنند، قدردانی کرد .
بازی های آسیایی 2018 از 27 مرداد الی 11 شهریور 1397 در شهر جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.
هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون 2014 با 276 ورزشکار در حالی با کسب 21 مدال طلا، 18 نقره و 18 برنز برای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران و کسب عنوان پنجمی بازیها خاتمه یافت که نتایج فوق از بسیاری جهات برای ورزش ایران حائز اهمیت است .
همچنین رئیس فدراسیون تنیس روی میزسه شنبه شب در مراسم روز جهانی تنیس روی میز در یزد گفت: استعدادیابی و آموزش برای ارتقای سطح دانش داوران ، مربیان و بازیکنان در تمام رده های سنی از جمله برنامه های مهم فدراسیون است که با همکاری و پیگیری هیات ها انجام می شود. 
مهرداد علی قارداشی با بیان اینکه در سال های اخیر فعالیت های خوبی در کشور برای گسترش این رشته انجام شد، افزود: برای ارتقای تنیس روی میز استعدادیابی و ارتقای علمی و عملی ورزشکاران ضروری است. 
وی به نقش بخش خصوصی و خیران در کنار برنامه های دولت و هیات ها برای گسترش تنیس روی میز اشاره کرد و ادامه داد: ورزشکاران زیادی در سطح کشور در این رشته فعالیت دارند، با فرهنگ سازی باید تعداد آنها روز به روز افزایش یابد. 
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با قدردانی از فعالیت هیات تنیس روی میز نسبت به راه اندازی خانه اختصاصی این رشته در استان گفت: امسال برای ادامه روند ساخت این خانه در ورزشگاه شهید نصیری پنج میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است. 
مسعود شریعتی همچنین به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی ، استعدادیابی ، برگزاری مسابقات ، پیگیری برنامه ها ، ارتباط بین هیات ها و جلب مشارکت بخش خصوصی و خیران در انجام طرح ها تاکید کرد. 
در حال حاضر 800 نفر به صورت فعال در رشته تنیس روی میز استان یزد فعالیت دارند. 
ششم آوریل از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان روز جهانی تنیس روی میز برای همه نامگذاری شد و براین اساس همایش بزرگ تنیس روی میز استان یزد در گذر فرهنگ و هنر ( کوچه مازاری های یزد) برگزار شد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار