مدیرکل کمیته امداد یزد خبر داد؛
مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: برنامه عملیاتی حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در سال ۹۶ بیش از ۱۰۵ درصد تحقق پیدا کرد .
کد خبر: ۵۸۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 10 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «محسن علیزاده شورکی» با حضور در نشست معاونان ستادی و روسای اجرایی و مسئولان مشارکت‌های مردمی شهرستان‌ها ضمن تحلیل عملکرد مشارکت‌های مردمی به بیان رویکرد سال ۹۷ کمیته امداد در بخش توسعه مشارکت‌های مردمی پرداخت .

وی با اشاره به رشد ۱۷ درصدی کمک نیکوکاران یزدی به نیازمندان در  سال ۹۶ افزود: برنامه عملیاتی حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در سال ۹۶ بیش از ۱۰۵ درصد تحقق پیدا کرد .

مدیرکل کمیته امداد استان یزد،گفت: مردم نیکوکار استان یزد در سال گذشته با مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد از جمله صدقات، زکات واجب و مستحب، اکرام ایتام و محسنین و طرح‌های مبتنی بر نیاز بیش از 43میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند .

وی بابیان این‌که میزان کمک‌های مردمی در بخش اکرام ایتام و محسنین ۳۳ درصد، زکات هفت درصد، صدقه سه درصد و طرح‌های مبتنی بر نیاز ۲۶ درصد در سال ۹۶ افزایش داشته است، تصریح کرد: شهرستان تفت با تحقق ۱۳۴ درصدی برنامه‌های عملیاتی سال گذشته در بخش مشارکت‌های مردمی رتبه نخست را به خود اختصاص داد .

علیزاده با اشاره به رویکردهای جدید مشارکت‌های مردمی در سال ۹۷ بیان کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی از طریق روش‌های نوین الکترونیکی و غیرحضوری از جمله سامانه نیکوکاری 0968877 مهم‌ترین رویکرد کمیته امداد در سال ۹۷ است .

گفتنی است؛ سال ۹۵ نیز 37میلیارد تومان از سوی مردم نوع‌دوست استان یزد در قالب طرح‌های مختلف مشارکتی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار