استاندار يزد در حاشيه نشست ستاد اقتصاد مقاومتي استان كه در محل گروه کارخانه‌های ليليان بافت در شهرستان اشكذر برگزار شد در جمع خبرنگاران بر حمايت از توليد داخلي و كالاهاي داخلي تأکید كرد.
کد خبر: ۵۸۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 08 April 2018

«محمود زماني قمي» بابیان این‌که براي تحقق فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله‌العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمايت از كالاي ايراني مصمم هستيم؛ گفت: در همين راستا تلاش داريم تا با سفر به همه شهرستان‌های استان، نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتي را دریکی از واحدهاي توليدي هر شهرستان تشكيل داده و با مسائل مبتلابه هر شهرستان و واحد صنعتي آشنا شده و راهكارهاي لازم را براي حل مسائل آنان در نظر بگيريم.
استاندار يزد با اشاره به این‌که اعضاي ستاد اقتصاد مقاومتي استان براي رفع موانع و حمايت از توليدات داخلي عزم خود را جزم کرده‌اند بر حمايت مديريت ارشد استان از تولیدکنندگان داخلي در استان تأکید كرد.
وي بابیان این‌که دستگاه‌های دولتي بايد بيش از اين دغدغه كالاي ايراني داشته باشند؛ خاطرنشان كرد: درست است كه كارآفرينان و كارگران عزيز در حوزه توليدات داخلي باكيفيت دغدغه داشته و تلاش می‌کنند اما اين مسئله، از مجموعه دولت در استان سلب مسئوليت نمی‌کنند و بايد با تمام توان، دغدغه خود را حمايت از توليد داخلي و كالاي ايراني قرار دهيم.
استاندار يزد در پايان تأکید كرد: من از همین‌جا به همه دستگاه‌ها، بخش‌ها و آحاد مردم شريف تأکید كرده و خواهش می‌کنم تا با خريد بيشتر كالاهاي باکیفیت ايراني، كه خوشبختانه در استان يزد بسياري از كالاهاي توليد داخلي باكيفيت هستند، كارگران و كارفرمايان ايراني را حمايت كنند و هر فرد با خريد كالاهاي ايراني، بر چرخه و رونق اقتصادي تأثیر خود را به همان اندازه داشته باشد.
یادآور می‌شود استاندار يزد در ادامه به همراه معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع، فرماندار اشكذر و اعضاي ستاد اقتصاد مقاومتي استان، از بخش‌های مختلف گروه کارخانه‌های ليليان بافت يزد و شركت سی رنگ بازديد كرده و از نزديك در جریان روند توليدات اين واحدهاي صنعتي قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
امیدواریم فقط حرف نباشه
راه رضای خدا فقط یکبار عمل کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار