نخستین تمرین تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد در سال 1397 برای حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان روز شنبه در زمین محمود آباد شهر یزد آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹ 24 March 2018

در این تمرینات بازیکنان تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد به عنوان نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه های اروپا - آسیا (EURASIA CUP 2018 YAZD ) زیر نظر کادر فنی تمرین های مختلفی را انجام می دهند. 
سرپرست تیم مقاومت گلساپوش یزد گفت: تا شروع مسابقات همه روزه در 2 نوبت صبح و عصر تمرینات زیر نظر کادرفنی و با حضور تمام بازیکنان با نظم و طبق برنامه مدون پیگیری می شود.
سید حسن میرحسینی افزود: انجام مسابقات دوستانه تدارکاتی برای افزایش آمادگی و شناخت نقاط ضعف و قوت تیم نیز جزو برنامه های اصلی کادرفنی است که انجام می شود.
سرپرست تیم گلساپوش اظهار کرد: در مسابقات امسال تیم ها با آمادگی کامل حضور دارند بنابراین برای دفاع از عنوان قهرمانی دوره قبل باید آمادگی مناسب داشته باشیم.
میرحسینی افزود:برگزاری دومین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا - آسیا (EURASIA CUP 2018 YAZD ) از 26 فروردین ماه 1397به مدت سه روز در یزد برگزار می شود که فرصت بسیار مناسبی برای معرفی استان است.
سازمان جهانی فوتبال ساحلی ، زمان دیدار چهار تیم شرکت کننده در دومین دوره مسابقات جام باشگاه های اروپا - آسیا (EURASIA CUP 2018 YAZD) را در این شهر اعلام کرد.
در روز اول مسابقات( 26 فروردین 1397) از ساعت 18 و 45 دقیقه دیدار افتتاحیه این رقابت ها میان تیم های لکوموتیو روسیه و کاتانیا ایتالیا برگزار می شود.
همچنین تیم های مقاومت گلساپوش یزد از ایران و لوانته اسپانیا از ساعت 20 و 15 دقیقه همین روز به مصاف هم می روند .
در بیست و هفتم فروردین دیدار تیم های لکوموتیو روسیه و لوانته اسپانیا در ساعت 18 و 45 دقیقه و سپس نیز تیم های مقاومت گلساپوش ایران و کاتانیا ایتالیا در ساعت 20 و 15 دقیقه بازی خود را برگزار می کنند.
در بیست و هشتم فروردین و آخرین روز برگزاری این رقابت ها از ساعت 18 و 45 دقیقه تیم های کاتانیا ایتالیا و لوانته اسپانیا و سپس تیم های مقاومت گلساپوش یزد و لکوموتیو روسیه از ساعت 20 و 15 دقیقه به مصاف هم می روند.
دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه های اروپا - آسیا (EURASIA) از 26 الی 28 فروردین ماه سال 1397 در ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد برگزار می شود.
در این مسابقات تیم های لکوموتیو مسکو روسیه (قهرمان جام باشگاه های جهان) ، لوانته اسپانیا ، کاتانیا ایتالیا و مقاومت گلساپوش یزد از ایران (قهرمان سال گذشته باشگاه های اروپا-آسیا) حاضر خواهند شد.
نخستین دوره این رقابت ها فروردین ماه 1396 با حضور لکوموتیو روسیه ، اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا با قهرمانی مقتدرانه مقاومت گلساپوش یزد همراه بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار