ـمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: تمام مراکز معاینه فنی خودرو یزد در ایام تعطیلات نوروز در دو شیفت صبح و عصر فعال هستند.
کد خبر: ۵۸۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵ 24 March 2018

سعید برازنده مقدم در حاشیه برنامه سفر به شهرستان مهریز و بازدید از محورهای این شهرستان اظهار داشت: مهریز یکی از پرترددترین محورها در ایام تعطیلات بوده بر این اساس بازدیدی از این محور، راهداری و راهداران انجام شد.

وی ضمن قدردانی از تیم‌های راهداری این شهرستان بیان کرد: علائم راهنمایی و رانندگی، آسفالت جاده و ... نیز مورد بازدید قرار گرفت و خوشبختانه شرایط خوبی در محورهای این شهرستان حاکم است.

برازنده مقدم با اشاره به بازدید از ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهریز بیان کرد: ساختمان قبلی این اداره استحکام نداشت به همین دلیل ساختمان جدید در حال احداث است و امیدواریم در سال جدید با تکمیل این ساختمان، همکاران در ساختمانی مستحکم و مناسب مستقر شوند.

وی با اشاره به بازدید از مراکز معاینه فنی این محور نیز بیان کرد: از آنجا که بسیاری از خودروها در ایام تعطیلات نوروز به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند، دو مرکز معاینه فنی خودرو را از نزدیک بازدید و فعالیت های آنها را رصد کردیم.

برازنده مقدم خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش مرکز فنی در سطح استان فعال هستند که همه این مراکز در محور اصلی یعنی از جاده نایین به یزد و از یزد به کرمان مستقر شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد بیان کرد: در آینده نزدیک چهار مرکز فنی در ابرکوه، خاتم، ساغند و بافق مجوز نیز خواهند گرفت و در سایر محورهای استان هم مراکز معاینه فنی در سال آینده فعال خواهند شد.

وی افزود: این مراکز کار کنترل فنی خودروها را انجام می‌دهند و خودروهای صفر تا پنج سال باید سالی یک‌بار، خودروهای پنج تا ۱۰ سال باید هر شش ماه یکبار و خودروهای بالای ۱۰ سال باید هر سه ماه به این مراکز مراجعه کنند.

برازنده مقدم یادآور شد: در این مراکز روی هر خودرو ۷۵ تست انجام می شود که برخی از عیوب خودرو به صورت آنلاین با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به اشتراک گذاشته می شود.

وی در ایام نوروز کلیه مراکز معاینه فنی در دو شیفت صبح و عصر باید فعال باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار