امام جمعه مهریز گفت: تقویت تولید ملی و شکوفایی اقتصاد در گرو حمایت و خرید کالای ایرانی است که در عمل مد نظر مسوولان و مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۵۸۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 24 March 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی مروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مهریز به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی، اشاره کرد و افزود: برای تحقق اوامر رهبری باید همه مردم خرید اجناس ایرانی را در اولویت قرار دهند.
وی ادامه داد: افزایش خرید کالای ایرانی در جامعه نیازمند فرهنگ سازی توسط رسانه های گروهی و نهادهای فرهنگی و آموزشی است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز تصریح کرد: تشویق مردم به خرید اجناس داخلی، از وظایف مهم تولیدکنندگان است که روز به روز بر کیفیت کالاهای خود بیفزایند.
محی الدینی یادآور شد: همانطوریکه مقام معظم رهبری بارها در سال های اخیر فرمودند، توجه به اقتصاد مقاومتی ، ارتقای تولیدات داخلی موجب قطع وابستگی، اشتغال مولد و مفید خواهد بود.
امام حمعه مهریز در ادامه به ماه رجب و اهمیت آن اشاره کرد و یادآور شد: تقارن سال جدید با ایام رجب فرصت بسیار خوبی برای کسب معنویت ، تقوای الهی و رسیدن به قله های سعادت و عزت است.
محی الدینی به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وحدت بین مردم و مسوولان و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری ضامن عزت کشور و شکست توطئه های کفر جهانی است.
وی در ادامه به برگزاری آئین معنوی اعتکاف و اهمیت آن پرداخت و حضور مردم و جوانان را در این مراسم معنوی خواستار شد و بیان کرد: راه سعادت برای انسان عمل به وظایف الهی و انسانی و حرکت در مسیر حق و حقیقت است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار