مدیر بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد با تشریح عملکرد یکسال گذشته این مرکز، هدف کادر بیمارستان را جلب رضایت بیماران، ارتقای کیفیت درمان و وضع درآمدی بیمارستان ذکر کرد.
کد خبر: ۵۸۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵ 23 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ «ذبیح الله برجسته» ضمن تبریک سال نو  در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد خوب بیمارستان در سال گذشته، گفت: پارسال قریب 14 هزار عمل جراحی و چهار هزار و 938 مورد زایمان طبیعی در این بیمارستان صورت گرفته است.

مدیر بیمارستان امام صادق(ع) میبد به افزایش کادر پرستاری این مرکز برای خدمترسانی بیشتر و بهتر به بیماران اشاره کرد و افزود: در سال اخیر تعداد 163 نفر نیروی پرستار و کادر بیمارستان به 185 نفر اضافه شده.

برجسته با اشاره به ایجاد طرح‎‎های توسعه بیمارستان، بیان کرد: برای ایجاد و توسعه طرحهای ساختمانی و خرید تجهیزات پزشکی بیش از پنج میلیارد تومان هزینه برآورد شده که از کمک سرمایه‎‎های خیری این میزان اعتبار جذب شده است.

مدیر بیمارستان امام صادق(ع) میبد در این باره اضافه کرد: با توجه به مراجعه‏‏‌کنندگان زیاد به بخش اورژانس بیمارستان که ماهانه حدود 19 هزار نفر می‎‎باشند و بیش از ظرفیت بخش اورژانس است لذا تصمیم گرفتیم بخش اورژانس بیمارستان را توسعه دهیم که در این باره 700 میلیون تومان بودجه جذب کردیم ولی برای تکمیل بخش اورژانس یک میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است.

برجسته در مورد مشکل نوبتدهی بیماران در کلینیک تخصصی بیمارستان نیز گفت: نوبت‌دهی به صورت اینترنتی است و ظرفیت روزانه پاسخگویی به بیماران حدوداً 800 نفر است در حالی که مراجعه کنندگان تا هزار نفر هم می‎‎رسند و با توجه به مراجعه ماهیانه 20 هزار نفر به کلینیک، امیدواریم سال آینده نوبت‎‎دهی اینترنتی را از 30 درصد به 50 درصد برسانیم تا مشکلی دراین خصوص نداشته باشیم.

وی یکی دیگر از مشکلات بیماران را دسترسی به متخصص ارتوپد ذکر کرد و گفت: با اجرایی شدن طرح متخصص طب اورژانس در بیمارستان  که نفش ارتوپد دارد، این مشکل را تا حدودی برطرف کرده‌ایم.

مدیر بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد از آغاز فعالیت یک فوق تخصص جراح مغز و اعصاب در این بیمارستان تا دو ماه آینده خبر داد و با اشاره به اجرای طرح بلوک زایمان با تغییر از سیستم سنتی به  LDRدر این بیمارستان، تصریح کرد: در این روش امکان حضور همراه یا همسر در اتاق زایمان فراهم شده که منجر به افزایش زایمان‎‎های طبیعی و به تبع کاهش آمار زایمان‎‎های سزارین شده است.

برجسته اظهار کرد: به منظور حمایت بیمارستان در حوزه مددکاری مبلغی حدود 460 میلیون تومان برای حدود 15هزار بیمار در هزینه‎‎های درمانی مددکاری اختصاص داده و از آنها حمایت شده است.

وی با اشاره به تکمیل ساختمان سه طبقه جراحی افزود: برای تکمیل و راه‎‎اندازی این مجموعه نیاز به 5 میلیارد تومان بودجه است که با رایزنی‎‎ها و کمک‎‎های  امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان تاکنون دو میلیارد تومان آن جذب شده و البته علت ناتمام ماندن برخی از طرح‎‎ها نیز عدم حمایت دولت به رغم تامبن تمام تجهیزات و امکانات بیمارستان به صورت خیری بوده است.

برجسته یکی دیگر از اقدامات انجام شده برای بیمارستان در سال 96 را فرایند اعزام بیماران از آمبولانس خصوصی به آمبولانس بیمارستان ذکر و آن را در جهت کمک و حمایت ازبیماران و به منظور پایین آوردن هزینه‎‎های اعزام برای بیماران ذکر کرد.

برجسته اظهار کرد: یال گذشته با 95 برنامه عملیاتی با شش هدف اصلی سطح ارتقاء کیفی بیمارستان را 60 درصد افزایش داده و در تلاشیم با حدود 600 پرسنل بیمارستان، سطح کیفی مطلوب و خدمت رسانی شایسته‎‎ای را به بیماران ارائه دهیم.

گفتنی است، بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد، یکی از بیمارستان‎‎های باکیفیت و با تجهیزات مدرن استان است که تمام بخش‎‎ها و تجهیزات آن به صورت خیری ایجاد شده و دارای امکاناتی نظیر ام.آر. آی، سی تی اسکن، آزمایشگاه مجهز ، کلینیک تخصصی، سونوگرافی، آندوسکوپی، بخشهای ICU،CCU،NICU، اعصاب و روان است و بعد از مرکز استان، بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‎‎دهد و پذیرای بیماران زیادی از شهرستان‏ها و استان‏‏های همجوار است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار