مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: زیرساخت های خوب و بی نظیری برای رشته اسکواش در استان یزد اجرایی شده و در بحث قهرمان پروری نیز گام های خوبی برداشته شده است.
کد خبر: ۵۸۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 23 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مسعود شریعتی در مجمع سالیانه هیات اسکواش استان یزد ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و عید نوروز گفت : هیأت اسکواش استان یکی از هیأت های خوب و در حال رشد می باشد که وجود زیر ساختهای خوب این ورزش در استان و مدیریت شایسته رئیس هیأت اسکواش استان و وجود نیروهای متخصص و تحصیل کرده در این هیأت از دلایل رشد و پیشرفت این ورزش در استان می باشد .

وی اظهار داشت: ورزش اسکواش یکی از ورزش های جذاب و دیدی در دنیا می باشد و این خود دلیل بر آن است که باید تلاش شود با هماهنگی با شهرداری   در آینده کورتهایی در سطح پارکهای شهرستان  اجرا   و این ورزش را در بین مردم همگانی کرد .

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد  : مجموعه بی نظیر اسکواش در حال آماده سازیست و قریب به 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره برداری از این مجموعه ما آمادگی برگزاری مسابقات آسیایی و بین المللی را درشهر جهانی یزد خواهیم داشت .

شریعتی گفت: با نگاه ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در سال 96 بودجه هیات های ورزشی رشد چشمگیر و قابل ملاحظه ای داشته و کمک های خوبی نیز از سوی اداره کل به این هیات شده که امیدواریم بتوانیم بیش از پیش اعتبارات لازم و مورد نیاز را  جذب و به هیات های ورزشی تزریق نماییم.

وی در پایان از همه دست اندرکاران هیات اسکواش استان یزد تقدیر و تشکر و ابرازامیدواری کرد: در سال 97 شاهد حضور ملی پوشان یزدی در میادین مختلف و افتخارآفرینی آنها باشیم .

در این نشست علی نگهی رئیس هیات اسکواش استان یزد گزارشی از عملکرد این هیات ارائه کرد و گزارشی از مسائل مالی هیات ارائه  و همچنین اعضاء مجمع به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار