مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از آغاز فعالیت طرح آرامش بهاری در 60 امامزاده و بقاع متبرکه یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ 24 March 2018

،حجت الاسلام«حسین زارع زاده» در آئین افتتاحیه طرح آرامش بهاری که با حضور آیت الله «محمد رضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در بیش از 60 امامزاده و بقاع متبرکه و با شرکت بیش از 90 مُبلغ اعزامی از قم اجرا می‌شود.

وی افزود: تشکیل خیمه‌های معرفت در بخش کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤال‌های شرعی، اقامه نماز جماعت و عرضه محصولات فرهنگی و تبلیغ چند رسانه‌ای از جمله برنامه‌های این طرح است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تبدیل بقعه‌ها به قطب‌های فرهنگی را یکی از اهداف طرح آرامش بهاری دانست و بیان کرد: ترویج باورهای دینی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، نشر معارف اسلامی و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی از دیگر اهداف این طرح است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به رسالت تبلیغی علما که خداوند بر عهده آن‌ها گذاشته است گفت: بسیاری از افراد و علما منشأ خیرات و برکات برای جامعه اسلامی بوده و هستند و مانند شخصیت بزرگی مثل شهید آیت الله صدوقی در مسائل اجتماعی برنامه و راهکارهای بسیار خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به حال مردم، تبلیغ و ترویج ارزش‌های الهی، رخدادها در فضای اجتماع از دیگر کارهایی است که بسیاری از شخصیت‌ها و علمای بزرگ کشور در آن نقش داشته و دارند.

زارع‌زاده در پایان تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف را یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف در سطح کشور عنوان کرد و گفت: وقف یکی از مهمترین مسائل و ارزش‌هایی است و باید مردم را نسبت به این ارزش‌ها آگاه کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار