استاندار یزد در پیامی فرارسیدن سال نو و عید باستانی نوروز را به آحاد مردم سخت‌کوش، نجیب و متدین استان یزد تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 21 March 2018

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ متن کامل پیام نوروزی «محمود زمانی قمی» بدین شرح است:
یا مقلب‌القلوب والابصار
 یا مدبر اللیل والنهار
 یا محول الحول والاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بهار شورانگیز فرامی‌رسد و طبیعت، رخت سبزی و طراوت به تن می‌کند تا بار دیگر قدرت لایزال الهی از پنجره چرخش ایام و فصول به احسن وجه به نمایش گذاشته شود و انسان را به اندیشیدن بیشتر در احوال خویش و جهان پیرامونش وادارد.
 نوروز، این عید باستانی ایرانیان، همواره و از دیرباز، آمیخته با سنت‌های حسنه و نیکویی همچون سیروسفر، صله ارحام، تجدید دوستی‌ها و صمیمیت‌ها است که آن را در کنار همه حسن‌ها و زیبایی‌های دیگرش، مملو از نیکی و نوع‌دوستی کرده و به‌واسطه همین، برای سال‌های متمادی، فروزان و پرتلالو درصحنه تاریخ این سرزمین کهن برجای‌مانده و دست در دست بهار، به خانه ایرانیان سرک می‌کشد.
اما نوروز امسال برای استان باستانی و تاریخی یزد از تفاوت و اهمیت بیشتری نسبت به سنوات گذشته برخوردار است و آن، ثبت جهانی بافت تاریخی این دیار می‌باشد که نگاه گردشگران را به استان، پرسشگرانه تر و حساس‌تر نموده است. انتظار آن است تا همه اعضای ستاد خدمات سفر استان، با درک فرصت ارزشمند سفرهای نوروزی، همه تلاش خود را در مسیر تحقق سیاست‌های دولت تدبیر و امید در عرصه خطیر گردشگری و معرفی شایسته و درخور عظمت و جایگاه یزد در توسعه صنعت توریسم به‌کارگیرند و ضمن جلب نظر و رضایت همه مسافران و گردشگران عزیز نوروزی، "میهمان‌نوازی" که از بارزترین ویژگی‌های مردم خونگرم این سامان است را به‌خوبی به نمایش گذارده و هر گردشگر را به سفیری صادق برای تبلیغ پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان بدل شود.
این‌جانب ضمن عرض تبریک فرارسیدن بهار شورانگیز و عید باستانی نوروز به آحاد مردم سخت‌کوش و نجیب و متدین استان یزد، رجاء واثق دارم تلاش و ایثارگری‌های خالصانه مردمان عزیز سرزمین قنات، قنوت و قناعت در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به "سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزین گردیده بود، مورد رضایت حضرت دوست قرارگرفته باشد. صحت و سلامتی و موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار