مدارس و مراکز رفاهی فرهنگیان در استان یزد تا ۱۲فروردین ماه ۱۳۹۷ برای اسکان مسافران نوروزی آماده است.
کد خبر: ۵۸۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 21 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز بیش از 12هزار و 412نفر از مسافران نوروزی شامل سه هزار و 15خانوار با مراجعه به ستاد نوروزی فرهنگیان در مدارس و مراکز رفاهی این اداره کل پذیرش و اسکان یافتند.
عباسعلی دانافر افزود: مسافران نوروزی با مراجعه به 17پایگاه اسکان فرهنگیان در 10شهرستان این استان مقدمات اسکانشان فراهم شد و در مکان های انتخابی مستقر شدند.
وی ادامه داد: علاوه بر مراکز رفاهی و خانه های معلم، سه هزار و 800کلاس درس در 420مدرسه برای اسکان مسافران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شد.
دانافر افزود: هزار و 200نفر از عوامل اجرایی در 17پایگاه اسکان نسبت به راهنمایی مسافران و ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی فعالیت دارند.
وی گفت: مدارس و مراکز رفاهی فرهنگیان تا 12فروردین ماه 1397برای اسکان مسافران نوروزی آماده است.
جانشین رئیس ستاد اجرایی اسکان در استان یزد هم گفت: علاوه بر 66باب هتل و خانه های بوم گردی که برای اسکان گردشگران در نظر گرفته شد، سه هزار و 800کلاس مدارس برای مسافران تجهیز و آماده سازی شد.
صادقیان با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش واحدهای اقامتی استان پنجهزار نفر هر شب است، یادآورشد: این عدد باید تا سال1404 به 10هزار برسد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه راهنمایان نوروزی در تعطیلات به مسافران خدمات رسانی می کنند، اضافه کرد: 100هزار ویژه نامه، نشریه و بروشور تبلیغاتی آماده توزیع میان مسافران است.
صادقیان یادآورشد: همچنین 18پایگاه امداد و نجات نوروزی فعال است که به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می کند.
وی پیش بینی کرد که نوروز97، 1.6میلیون نفر از بناهای تاریخی و فرهنگی استان یزد بازدید کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار