مدیر بیمارستان ضیایی اردکان با بیان اینکه این مرکز بهداشتی و درمانی با 172تخت فعال آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است گفت: تمام شیفت های اورژانس در ایام نوروز با 2 پزشک فعال است.
کد خبر: ۵۸۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 20 March 2018

رضا شاکر اردکانی افزود: با وجود کمبود پزشک‌ عمومی، پرداخت نشدن معوقه کارکنان و پزشکان و با توجه به بازنشسته شدن 10 نفر در اسفند ماه 96 خدمت رسانی مطلوب به مسافران نوروزی در تنها بیمارستان این شهرستان برنامه ریزی شد.
وی از مردم اردکان خواست با توجه به شرایط سخت کار در بیمارستان ،کمبود نیرو و آمار بالای مراجعان و... با خادمان سلامت خود هنگام مراجعه به بیمارستان همکاری کنند.
مدیر بیمارستان ضیایی اردکان افزود: پزشکان متخصص و فوق تخصص بیمارستان بصورت انکال در تمام ساعات آماده خدمت رسانی هستند و واحدهای پاراکلینک اعم از رادیو لوژی و آزمایشگاه فعال است.
بیمارستان ضیایی اردکان در سال ۱۳۲۹ هجری شمسی به همت خیر مرحوم حاج حسن ضیایی احداث و درسال ۱۳۳۱ به بهره برداری رسید. 
بعداز ۵۷ سال فعالیت در بیمارستان قدیم درخرداد ماه ۸۸ بیمارستان جدید ضیایی با ۱۴۸ تخت فعال به بهره برداری رسید و هم اکنون با ۱۷۲ تخت فعال پذیرای ماهانه ۱۳۷۰ بیمار بستری در بخش،۱۲هزار و 500 مورد مراجعه به اورژانس و ۱۴هزار مورد مراجعه به پلی کلینیک و ۱۰ هزار مورد مراجعه جهت خدمات پاراکلینیک (رادیولوژی ، آزمایشگاه ،سی تی اسکن، آندوسکوپی ،کولونوسکوپی، اکو و تست ورزش ،فیزیوتراپی و...) است. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار