سرمربی تیم والیبال خاتم، گفت‌: با توجه به نایب قهرمانی خاتم در فصل ۱۳۹۶ کار مسئولان این باشگاه برای تیمداری سخت شده است، چرا که حالا انتظارات هواداران بیشتر شده است .
کد خبر: ۵۸۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 18 March 2018

«عباسعلی میرحسینی» درباره شکست تیم خاتم اردکان برابر بانک سرمایه در فینال لیگ برتر والیبال و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی، اظهار کرد: اگر از واقعیت فرار نکنیم، می‌دانستیم که در بازی اول هم دست به کار بزرگی زده بودیم. در بازی دوم هم تمام تلاشمان را کردیم و برای باخت به زمین نیامده بودیم. اگر داشته‌های دو تیم را مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که حریف بزرگان والیبال ایران را در اختیار دارد و در صورتی یک تیم می‌تواند برابر بانک سرمایه نتیجه‌ بگیرد که همه امکانات را داشته باشد .

سرمربی خاتم اردکان افزود: اگر پول با دانش مربیان ملی هماهنگ شود و بازیکنان مربی‌شان را قبول کنند اداره ستاره‌ها کار سختی نیست. بازیکنان بانک سرمایه سه سال است که با هم هماهنگ هستند و علاوه بر قهرمانی در لیگ، دو عنوان قهرمانی آسیا و حضور در باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارند. ما فراتر از داشته‌هایمان ظاهر شدیم و با تمام احترامی که بازیکنانم قائلم باید بگویم که نایب قهرمانی خاتم در لیگ معجزه بود. در فینال کم نگذاشتیم و در واقع توانمان در همین حد بود .

میرحسینی با اعلام رضایت هواداران از عملکرد تیم خاتم اردکان در فصل جاری لیگ برتر والیبال با وجود باخت در فینال، اظهار کرد: بازیکنانم تا لحظات پایانی سنگ تمام گذاشتند و هواداران دیدند که از پیش باخته نبودیم. تیم‌های دیگری نیز بودند که سابقه والیبال‌شان از اردکان بیشتر است و همه شایستگی حضور در فینال را داشتند .

سرمربی تیم خاتم اردکان در پایان در مورد احتمال تیم داری خاتم در فصل آینده لیگ برتر والیبال با وجود نایب قهرمانی ، گفت‌: مطمئنا در فصل آینده شهر اردکان تیم خواهد داشت اما این که با چه نامی هنوز قطعی نشده است. نایب قهرمانی امسال کار مسئولان خاتم برای تیمداری در فصل بعد را بسیار سخت کرد، چرا که هواداران از این پس انتظارات بالایی از این تیم دارند. اگر مسئولان خاتم می‌خواهند تیمداری کنند نباید زمان و فرصت را از دست بدهند و باید هدف گذاری‌شان رامشخص کنند. اگر بازیکنانی هم لازم است باید سر فرصت آنها را جذب کنیم چرا که تکرار اتفاق امسال در سال‌های بعد کار بسیار دشواری است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار