شهردار بافق با اشاره به اتمام طرح آسفالت بیش از 70 هزار مترمربع از معابر شهرستان، گفت: برای اجرای این طرح مبلغی بیش از 12 میلیارد ریال هزینه شده است .
کد خبر: ۵۸۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 18 March 2018

سید علی نوروززاده با اشاره به پایان فعالیت‌های عمرانی شهرستان بافق، اظهار کرد: در یک برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده در مدت  40 روز آخر سال بیش از 70 هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شد .

وی در رابطه با جزئیات فعالیت‌‌های عمرانی شهرستان، بیان کرد: انجام روکش آسفالت خیابان شیخ محمد تقی بافقی، کوچه شهید ناظری(باغ بزرگ)، مسیرهای منتهی به بیمارستان ولیعصر، بخشی از بلوار وحشی بافقی و خیابان شهید تفکری از فعالیت‌های عمرانی این شهرستان بود .

شهردار بافق ادامه داد: زیرسازی، نصب سنگ جدول و آسفالت ضلع جنوبی بلوار بهشت حسین، ضلع غربی بلوار شهید بهشتی، انتهای مسیر خیابان سردار شهید شاهپورزاده، جاده دسترسی به منابع آب شهرداری و کوچه‌های متعددی در سطح شهراز از جمله معابر مورد نظر از دیگر فعالیت‌های عمرانی این شهرستان بود .

وی در مورد طرح آسفالت 70 هزار متر مربع از معابر در این بازه زمانی، افزود: علی‌رغم مشکلات مالی، اجرای این طرح مبلغی بیش از 12 میلیارد ریال هزینه شده است .

نوروززاده با اشاره به آسیب‌دیدگی آسفالت معابر شهر در اثر حفاری‌های متعدد شرکت‌های خدمات‌رسان، افزود: ترمیم گسترده این معابر با هدف بهسازی آنها، بهبود رفت و آمدها، افزایش رضایتمندی شهروندان و زیباسازی چشم انداز شهر از برنامه‌های اصلی شهرداری بافق است .

شهردار خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی سال نو مجموعه کارکنان شهرداری در ایام تعطیل و غیرتعطیل به صورت شبانه‌روزی برای بهبود وضعیت  شهر در حال فعالیت هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار