معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به تکمیل بانک اطلاعاتی شهدای ورزشکار یزد از انتشار کتاب این شهدا تا هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 17 March 2018

 احمد طالبی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف استان یزد در حال انجام است اظهار داشت: صرف اینکه قصد برگزاری یادواره‌های شهدا داشته باشیم کار ساده‌ای است.

وی ادامه داد: با این وجود باید علاوه بر یادواره‌های شهدا برنامه‌های دیگری هم در زمینه تکریم خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و موارد مختلف دیگر داشته باشیم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: از جمله برنامه‌هایی که در این راستا انجام می‌شود، دیدار از خانواده‌های شهدای ورزشکار و شهدای جوان است که به صورت گسترده در دستور کار قرار دارد.

طالبی افزود: همچنین در راستای معرفی سیره شهدا و ایثارگران به نسل جوان، برنامه تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب  به ویژه شهدای جوان و ورزشکار یزد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی شهدای ورزشکار یزد در حال تکمیل شدن است عنوان کرد: اطلاعات این بانک در قالب یک کتاب با عنوان شهدای ورزشکار استان منتشر و در هفته دفاع مقدس که با محرم الحرام مصادف است رونمایی می‌شود.

طالبی با اشاره به اینکه یکی از وظایف این اداره کل در حوزه جوانان است گفت: دستگاه‌های مختلفی در حوزه ازدواج فعالیت می‌کنند و خیلی از مراسم‌ها مجوزهایشان را از طریق ارشاد یا دیگر دستگاه‌ها دریافت می‌کنند و ما توان نظارتی بر خیلی از این موسسات را نداریم.

معاون اداره کل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: البته این به معنای عدم امکان دفاع از استانداردهای لازم نیست و اداره کل ورزش و جوانان به صورت قوی در این زمینه حرکت می‌کند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار