نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل مجلس دانش‎آموزی در استان از سال آینده در راستای استفاده از نظارت و ایده‏‏های آنان در حوزه آموزش خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 17 March 2018

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی»  با اشاره به تشکیل مجلس دانش‌آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با دانش‌آموزان تشکیل می‌شود برای جویا شدن از نظرات، پیشنهادات و وضعیت آموزش آنها حضور خواهم داشت.

وی افزود: البته مدیر کل آموزش و پرورش نیز مشاور جوانی انتخاب کردند و من تصورم این است که درسی که دانش‏‏آموزان به ما داده و می‏‏دهند باید در آموزش ما دخیل باشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مورد تاثیر دانش ‎ آموزان در حوزه مدیریت و آموزش و پرورش، بیان کرد: دانش‏‏آموزان به دلیل این که آینده‏‏سازان کشور محسوب می‏‏شوند، باید بتوانند در آینده در مدیریت برخی از امور مانند حوزه آموزش وارد شوند.

وی با بیان این که این مجلس با حضور یک سری از دانش‏‏آموزان به ویژه نخبگان شکل خواهد گرفت، از آغاز این حرکت از فروردین ماه خبر داد.

موسوی بیوکی به اهمیت شناسنامه ‎‎ دار کردن برگزیدگان و نخبگان دانش آموزی استان، تصریح کرد: پیدا کردن و مشخص شدن وضعیت کنونی آنها و دخیل کردنشان در سیستم آموزشی از این رو اهمیت دارد که می‎‎توان از تخصص آنها در آموزش و پرورش استفاده کرد و خدمات متقابلی بین نخبگان و مردم ایجاد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار