معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به این ‌ که دستگاه‌های اقتصادی استان عملکرد خوبی در جذب اعتبارات مربوط به اشتغال داشته‌اند از مدیران بانک‌های عامل خواست تا برای پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید تلاش کنند.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 17 March 2018

«علی زینی وند» در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان، اظهار کرد: لازم است مدیران بانک‌های استان در راستای تکمیل عملکرد مطلوب دستگاه‌ها برای جذب تخصیص‌های طرح‌های اشتغال‌زا، عملکرد نزدیک به 100 درصدی در پرداخت تسهیلات داشته باشند.

وی افزود: دستگاه‌های اقتصادی استان عملکرد خوبی در جذب اعتبارات طرح‌های اشتغال‌زایی فراگیر و روستایی و نیز رونق تولید داشته‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، گفت: حجم بالایی از اشتغال در بخش‌های استارت آپ ها، تاکسی‌تلفنی‌ها و حمل‌ونقل در استان وجود دارد ولی نظارت کاملی بر آن‌ها نیست و باید با پرهیز از سیاسی کردن این امر، مشکلات آن‌ها در کارگروه مرتبط بررسی تا برای بیکاران دانش‌آموخته استان، شغل ایجاد شود.

زینی وند تصریح کرد: مگر می‌شود یزد در حوزه اینترنت و اشتغال این بخش وارد شود و جوانان بیکار دانش‌آموخته داشته باشد درحالی‌که با توجه به ظرفیت‌های استان باید شاهد رشد اشتغال در این حوزه باشیم.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود ادامه داد: لازم است برای اشتغال‌زایی در بخش‌های تاکسی اینترنتی، ساماندهی منازل اجاره‌ای و حمل‌ونقل برنامه‌ریزی کرد تا با اتخاذ تصمیم‌های درست از افزایش بیکاری جلوگیری شود.

گفتنی است؛ در این نشست عنوان شد: 76 و نیم درصد از اعتبارات اشتغال فراگیر و 95 درصد تخصیص اعتبارات اشتغال روستایی استان برای پرداخت تسهیلات به بانک‌ها معرفی‌شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار