مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری یزد گفت: امسال 15 کارگاه آموزش تخصصی هنر در حوزه هنری یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 17 March 2018

«محمدحسین فیاض» با اشاره به برگزاری کارگاه‌‌های آموزش تخصصی هنر در سال 96 در این مرکز، از تداوم این دوره‌های آموزشی در سال آینده خبر داد.

وی افزود: در طول امسال کارگاه‌های مختلفی از جمله؛ طراحی، اینفوگرافیک، عکاسی، فتوشاپ، نقاشیخط، داستان‌نویسی، طنزنویسی، تدوین در تاریخ شفاهی، نمایشنامه‌نویسی، کارگاه درام در رمان، تئاتر و سینما، خوشنویسی نستعلیق و خط معلی، کارگاه تحلیل فیلم، کارگاه تحلیل نمایش و همچنین مبانی هنرهای تجسمی با حضور هنرمندان، هنرجویان و علاقه‌مندان در این نهاد برگزار شده است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری یزد با اشاره به این‌که این کارگاه‌ها با حضور اساتید و کارشناسان استانی و کشوری برگزار شد، گفت: برخی از این کارگاه‌ها به صورت هفتگی برگزار شده که همچنان ادامه خواهد داشت.

فیاض، هدف از برگزاری این دوره‌ها را کشف، پرورش و رشد استعدادهای هنری جوان، ارتقای سطح علمی و عملی هنرمندان و هنرجویان و تولید آثار هنری مطلوب و ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و شرکت در کارگاه‌های هنری سال 97 می‌توانند به حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند یا با شماه تلفن 36231400ـ035 داخلی 27 تماس بگیرند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار