رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: نخاله‌های حاصل از جمع آوری آسفالت‌های فرسوده و کهنه، بازیافت و دوباره به چرخه باز می‌گردد.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱ 17 March 2018

«محسن عباسی هرفته» با بیان این‌که مقولات زیست محیطی مهمترین مخاطراتی امروز شهرها است، اظهار کرد: متاسفانه از جمله مشکلات زیست محیطی، تولید و دفن زباله‌های بازگشت ناپذیر به طبیعت است.

وی افزود: یکی از این زباله‌های نامبارک شهری آسفالت‌های فرسوده خیابان‌ها و کوچه‌های شهر است که در یزد تا سال گذشته در گود زباله شهرداری دفن می‌شد.

رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، گفت: تصمیم مهمی که در کمیسیون عمران شورا گرفته شد این بوده که از این پس نخاله‌های حاصل از جمع آوری آسفالت‌های فرسوده و کهنه، بازیافت و دوباره به چرخه باز گردد.

عباسی تصریح کرد: در این راستا دو طرح پژوهشی برای بازیافت بهینه آسفالت‌های فرسوده تعریف و تکمیل و راه‌اندازی کارخانه بازیافت آسفالت شهرداری که حالت متروکه پیدا کرده بود دوباره در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: آسفالت‌های فرسوده جمع آوری شده از سطح شهر در محل دپوی آسفالت شهرداری با هدف بازیافت، ذخیره می‌شود. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار