اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی از ۲۸ اسفند تا ۱۲فروردین خواهد بود و امکان رزرو اینترنتی نیز از پنجم تا ۲۳ اسفندماه فراهم بوده است.
کد خبر: ۵۸۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 16 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از آماده‌سازی ۳هزار و ۸۰۰کلاس درس برای اسکان فرهنگیان و دیگر مسافران نوروزی در یزد خبر داد.
علی دهقان افزود: این تعداد کلاس در ۴۱۲مدرسه در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد که اولویت اسکان، با فرهنگیان است اما در صورت داشتن فضای کافی، به سایر مسافران نوروزی نیز خدمت‌رسانی خواهیم کرد.
وی اشاره کرد: ۱۷پایگاه برای مراجعه مسافران نوروزی در نظر گرفته شده که دو پایگاه در شهرستان یزد و ۱۵پایگاه نیز در سایر شهرستان‌ها آماده خدمت‌رسانی و راهنمایی مسافران و فرهنگیان هستند.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت:هزار و ۲۰۰نفر از همکاران فرهنگی در سطح مدارس و پایگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروز فعال خواهند بود تا خدمات بهتری به مسافران نوروزی ارائه دهند.
دهقان بهابادی گفت: اسکان فرهنگیان و مهمانان نوروزی از ۲۸ اسفند تا ۱۲فروردین خواهد بود و امکان رزرو اینترنتی نیز از پنجم تا ۲۳ اسفندماه فراهم بوده است.
وی یادآور شد: سال گذشته ۵۴هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰هزار نفر در استان یزد پذیرش شدند که ۹۰درصد آنها فرهنگی بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار