مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به‌ضرورت آشنا کردن مهارت جویان بامهارت های لازم محیط کار، افزود: اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی از سال آینده با جدیت بیشتری در استان یزد دنبال می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 15 March 2018

علی افضلی شامگاه امروز در نشست هجدهمین کارگروه تخصصی اشتغال استان یزد در محل سالن کوثر استانداری با اشاره به اینکه اجرای طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی با مشکلاتی مواجه بود و مورد استقبال واحدهای پذیرنده قرار نگرفت، افزود: با ابلاغیه‌های جدید صورت گرفته از سوی سازمان تأمین اجتماعی مشکلات و دغدغه‌هایی که پیش از این وجود داشت، برطرف شده است.

مدیرکل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد با اشاره به اینکه تعهد استان یزد در راستای اجرای این طرح، آموزش مهارت‌های لازم به 810 نفر است، تصریح کرد: با برطرف شدن موانع موجود این طرح در سال آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

افضلی با تاکید بر اینکه آموزش مهارت‌های کافی و کارآمد به جوانان باید موردتوجه بیشتری قرار بگیرد، اظهار داشت: تربیت نیرویی که مهارت‌های لازم شغلی را داشته باشد از اولویت‌های این سازمان است و در  تمامی آموزش‌ها باید به این نکته توجه شود که موارد آموزشی کاربردی و موردنیاز باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی گامی مؤثر در این راستا است که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار