مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد، گفت: عرضه میوه تنظيم بازار ايام عید از 23 اسفندماه سال 1396 هم‌زمان در سراسر استان یزد آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 15 March 2018

علی جهازی ضمن اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تاکنون قریب 900 تن پرتقال و 200 تن سیب مرغوب برای توزیع با نرخ مصوب تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

وی در خصوص قیمت میوه عید برای مصرف‌کننده اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته اجرایی ستاد تنظیم بازار استان و در راستای رفاه حال شهروندان مقرر شد با تخفیف 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار پرتقال والنسیا جیرفت از قرار هر کیلو 35 هزار ریال و سیب مرغوب کوهپایه از قرار هر کیلو 34 هزار ریال به دست مصرف‌کنندگان برسد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد در ادامه افزود: با توجه به کشش بازار و جمعیت مرکز استان و شهرستان‌ها میوه تنظیم بازار از طریق 95 مرکز عرضه در مرکز استان و 87 مرکز عرضه در سطح 9 شهرستان دیگر استان یزد توزیع می‌شود.

جهازی تصریح کرد: پرتقال والنسیا جیرفت با محدوده وزنی حداقل 140 و حداکثر 220 گرم در سبدهای پلاستیکی 10 کیلوگرمی با درج آرم تنظیم بازار روی سبدهای میوه و سیب زرد و قرمز کوهپایه در محدوده وزنی حداقل 140 و حداکثر 210 گرم در سبدهای پلاستیکی دو ردیفه و سه ردیفه با آرم تنظیم بازار تأمین و ذخیره‌سازی گردیده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته در کمیته راهبردی توزیع میوه عید استان مقرر گردید میوه ذخیره‌شده در سردخانه طبق برنامه بین میوه‌فروشان معرفی‌شده از سوی صنف میوه و تره‌بار استان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تعاونی مصرف کارکنان و مراکز عرضه شهرداری‌ها توزیع گردد.

 شایان‌ذکر است روند توزیع میوه تا پایان فروردین‌ماه 1397 ادامه خواهد داشت و همشهریان شریف استان می‌توانند با مراجعه به مراکز مشخص‌شده در سطح استان نسبت به خرید میوه تنظیم بازار با قیمت‌های مصوب اقدام نمایند. تلفن 124 به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شکایات مردم در خصوص قیمت و کیفیت میوه تنظیم بازار عرضه‌شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار