سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور توسط تیم خاتم، مدیون همت و غیرت بازیکنان و حمایت و همراهی تماشاگران است که برای نخستن مرتبه بدست آمد.
کد خبر: ۵۷۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 15 March 2018

عباسعلی میرحسینی چهارشنبه شب بعد از کسب نایب قهرمانی لیگ والیبال کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان ما در طول مسابقات با تمام وجود برای موفقیت و افتخار آفرینی برای مردم اردکان سنگ تمام گداشتند.
وی ادامه داد: حمایت و همراهی جدی مسوولان باشگاه خاتم ، مسوولان اجرایی و ورزشی اردکان و همچنین حضور پرشور تماشاگران در طول مسابقات موجب ایجاد انگیزه ، دلگرمی و تلاش برای کسب افتخار شد.
سرمربی تیم خاتم اردکان اظهار کرد: تیم ما هرچند همانند تیم بانک سرمایه و سایر تیم های این فصل لیگ والیبال کشور ستاره نداشت ولی تمام نفرات آنچه داشتند برای موفقیت و افتخار آفرینی خرج کردند.
میرحسینی گفت: تیم والیبال بانک سرمایه از تیم های پر ستاره لیگ امسال بود که سه سال است همین نفرات با هم تمرین و در مسابقات شرکت می کنند و قطعا آنها نسبت به تیم ما مستحق قهرمانی بودند.
همچنین سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: از ابتدای مسابقات برای کسب عنوان قهرمانی پا در میدان رقابت های لیگ برتر امسال گذاشتیم که با همت و غیرت بازیکنان به هدف خود رسیدیم.
مصطفی کارخانه افزود: تیم خاتم اردکان از تیم های خوب و موفق امسال لیگ برتر بود که با شایستگی تا رسیدن به فینال تلاش کرد و امیدوارم همچنان در فعالیت و برنامه های خود موفق باشد.
تیم بانک سرمایه در دیدار برگشت فینال رقابت های لیگ برتر والیبال، همچون دور رفت، از سد تیم خاتم اردکان گذشت و قهرمان لیگ برتر شد.
این مسابقه عصر چهارشنبه در شهر اردکان برگزار و تیم بانک سرمایه موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.
گیم های اول، دوم و چهارم را تیم تهرانی با حساب 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 20 به سود خود رقم زد و تیم خاتم هم گیم سوم را با حساب 25 به 22 از آن خود کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار