مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه تصدی گری ورزش بر عهده بخش خصوص است گفت: امروز یکی از مهمترین راه های مهم برای برون رفت ورزش از وضعیت کنونی، سپردن همه امور ورزشی به بخش خصوصی است.
کد خبر: ۵۷۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 13 March 2018

مسعود شریعتی در مراسم افتتاحیه نخستین مجموعه بولینگ و بیلیارد استان یزد گفت: رشته های بولینگ و بیلیارد، جذابیت و نشاط خاص دارد که باید از جذابیت های این رشته ورزشی  در مسیر گسترش این ورزش بهره لازم گرفت و قابلیتهای موجود را در این بخش جهت دهی کرد .

وی با تاکید براینکه توسعه و رونق ورزش بولینگ و بیلیارد در گرو تغییر نگاه جامعه به این رشته ورزشی است ˈافزود: نگاه فرهنگی جامعه به این ورزش، متاسفانه نگاه مثبتی نبوده و تغییر آن نیازمند همکاری رسانه ها در معرفی زیبایی های این رشته ورزشی به علاقه مندان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد جذب بخش خصوصی را یکی از مسوولیت های مهم هیات بولینگ ، بیلیارد و بولس استان دانست و گفت: برون سپاری و سپردن امور ورزش به باشگاه ها از اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید است و با توجه به ظرفیت های قانونی ایجاد شده ، کمک ها و تسهیلات خوبی برای باشگاه داران و بخش خصوصی علاقمند برای سرمایه گذاری در ورزشدر نظر گرفته شده است.

شریعتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در توسعه رشته های بولینگ و بیلیارد انجام شده و باشگاه های متعدد بیلیارد شروع به فعالیت کردند که امروز هم شاهد افتتاح خطوط بولینگ هستیم و امیدواریم این رشته جذاب نیز در شهر یزد رونق پیدا کند و خانواده ها با حضور در این مجموعه ساعاتی را در کنار هم به ورزش بپردازند.

وی در پایان از بخش خصوصی و سرمایه گذار مجموعه بولینگ و بیلیارد یزد تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطعا با افتتاح این مجموعه خانواده ها و به خصوص جوانان جذب این رشته خواهند شد و در این بین می توان استعدادها و نخبه های این رشته را شناسایی و در بحث قهرمان پروری هم گام برداشت که در این زمینه هیات استان باید برنامه ریزی های لازم را انجام داده و با تعامل و همکاری با بخش های مختلف به خصوص آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان را جذب این رشته ورزشی کنند تا زمینه بروز استعدادها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار