فرماندار اردکان گفت: امید آفرینی در مردم مهمترین رسالت صدا و سیما است .
کد خبر: ۵۷۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 13 March 2018

«هادي مقيمي» در دیدار با معاون خبر صدا و سیمای استان و خبرنگاران شهرستان‌ها، اهمیت کار خبر و اطلاع رسانی را بسیار بااهمیت برشمرد و گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار و پوشش اتفاقات خبری بر اصل امانتداری توجه داشته باشند . 

وي با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در حوزه شهرستان اردکان، گفت: دفتر خبری این شهرستان تا پایان فروردین ماه ۹۷ راه‌اندازی خواهد شد تا شاهد تسهیل در زمینه تولید و انتقال اخبار این شهرستان پهناور باشیم . 

فرماندار افزود: امید آفرینی در مردم مهمترین رسالت صدا و سیما است و با توجه به اعتماد و تعامل بسیار مناسبی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و صدا و سیما وجود دارد خوشبختانه این اتفاق در استان یزد رخ داده است . 

وي تصریح کرد: علاوه بر ایجاد نشاط و امید در بین مردم باید در حوزه تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری هم اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد . 

این مقام مسئول با اشاره به وجود زیرساخت‌های مناسب شهرستان اردکان در زمینه‌های مختلف از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد تا با حضور در این شهرستان از امکانات موجود استفاده کنند و به ایجاد اشتغال با ثبات کمک کنند . 

«حمیدرضا جعفری» معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد نیز در ابتداي اين ديدار از میزبانی شهرستان اردکان از خبرنگاران صدا و سیمای یزد قدردداني كرد و گفت: نظر‌سنجی‌ها نشان می‌دهد که اخبار صدا و سیما به عنوان یک مرجع در بین مردم مطرح است.

وي با بيان اين كه تمام تلاش معاونت خبر صدا و سیمای استان این است که به عنوان بازویی برای دستگاه‌های اجرایی استان عمل كند، افزود: در حال حاضر سایت و کانال خبرگزاری صدا و سیما با استفاده از جوانان بومی در موضوعات اخبار تلویزیونی و رادیویی همواره در رتبه اول تا پنجم در سطح کشور قرار دارد . 

جعفری اظهار كرد: شهرستان اردکان تنها مرکز شهرستانی است که دفتر رسمی و ثبت شده دارد ولی متأسفانه یک مکان شایسته ندارد و ما درخواست داریم که یک دفتر خبر شایسته برای شهرستان اردکان ایجاد شود تا الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشد . 

معاون خبر صدا و سیمای مرکز یزد در پایان گفت: هم اکنون ۴۰ خبرنگار آزاد در سطح استان وجود دارد و در استان یزد دفتر خبر روستایی ایجاد شده است و ما بر این اعتقاد هستیم که با جهانی شدن یزد باید دامنه اطلاع رسانی و تبلیغات را گسترش دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار